25 مهر 1390
شماره خبر: 2159

افزایش مسافران برون شهری کرج در ماه جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

افزایش مسافران برون شهری کرج در ماه جاری

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: از ابتدای مهر سال جاری تا کنون میزان مسافرگیری ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی 20 درصد افزایش یافته است.
کریم افشار با اشاره به بازگشایی مدارس این موضوع را از جمله عوامل اصلی افزایش مسافران تاکسی ذکر کرد.
وی با اشاره به فعالیت 11 هزار دستگاه تاکسی در خطوط مختلف کرج اظهار داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از 50 درصد حمل و نقل عمومی در کرج توسط ناوگان تاکسیرانی صورت می‌گیرد.
این مسئول عنوان کرد: روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط ناوگان فعال سازمان تاکسیرانی انجام می‌گیرد.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری یادآور شد: سازمان تاکسیرانی کرج در دو شیفت کاری که توسط سازمان تعیین شده است نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کند.
افشار، با بیان اینکه طی سه سال گذشته تاکنون عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی کرج به هشت سال رسیده است، عنوان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف دستیابی به سیاست‌های کلان مبنی بر ارتقای و توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت شهری انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این مهم با هدف ایجاد بسترهای مناسب و مطلوب برای مسافران و متقاضیان مسافرت‌های درون شهری توسط وسایل حمل و نقل عمومی تاکسی صورت گرفته است.
افشار، با مثبت ارزیابی کردن جابه‌جایی مسافران توسط وسایل حمل و نقل عمومی خواستار ایجاد تمهیداتی از سوی سازمان اتوبوسرانی به منظور افزایش ضریب جابه‌جایی مسافران سطح شهر توسط ناوگان این سازمان شد.
مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج افزایش رضایتمندی مسافران از سازمان تاکسیرانی و خدمات ارائه شده را از اولویت‌های این سازمان خواند و گفت: تدوین و برنامه‌ریزی برای تحقق این مهم با تکیه بر ظرفیت‌های موجود سازمانی صورت می‌گیرد.
سازمان تاکسیرانی کرج در سال 1376 به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری تاسیس شده است.



منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود