15 شهریور 1390
شماره خبر: 1373

جامعتین کارهای ارزشمندی برای وحدت اصولگرایان انجام داد‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

جامعتین کارهای ارزشمندی برای وحدت اصولگرایان انجام داد‌

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعتین با حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی کارهای ارزشمندی برای وحدت اصولگرایان انجام داده است.
غلامرضا مصباحی‌مقدم در اسلامشهر اظهار داشت: شرایط کشور به گونه‌ای است که اگر گروه‌ها و احزاب سیاسی در داخل برای رسیدن به اتفاق نظر تلاش نکنند، در بعد بین‌المللی دچار آسیب جدی میشویم.
وی افزود: به همین دلیل است که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی همواره بر اتحاد و همدلی مردم و مسئولان تاکید داشته و معتقدند در این وضعیت نباید رفتارهایی که شائبه تفرقه‌انگیزی دارد، صورت گیرد.
این مسئول در ادامه به برخی موانع در راه وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: جامعتین با حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی کارهای ارزشمندی برای وحدت اصولگرایان انجام داده و کمیته‌ای تحت عنوان 7 + 8 تشکیل شد.
مصباحی‌مقدم اظهار داشت: متاسفانه برخی گروه‌ها رویه چانه‌زنی که از آن بوی سهم‌خواهی به مشام می‌رسد را دنبال کرده و این امر تحقق وحدت در میان اصولگرایان را به تاخیر انداخت.
وی تاکید کرد: اگر خواستار انسجام عملی در تصمیم‌گیری‌ها هستیم، باید به نظرات نخبگان اصولگرا تن داده و از حرکت روحانیت پیروی کنیم.
مصباحی‌مقدم گفت: در شرایط فعلی رفتار برخی از گروه‌های اصولگرا را به دلیل اینکه رسیدن به وحدت را دچار چالش می‌کند، نمی‌پسندم.
این نماینده مجلس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه ضرورتی دارد اصولگرایان با هم متحد باشند؟ گفت: امروزه بسیاری از دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال ضعف اصولگرایان هستند تا مدعی شوند این جریان توانایی اداره کشور و حفظ حقوق و منافع مردم را ندارد.
مصباحی‌مقدم افزود: اگر اصولگرایان نتوانند با یکدیگر متحد باشند، در حقیقت توطئه دشمنان محقق شده و از درون دچار آسیب می‌شود.
وي خاطرنشان کرد: این امر ضربه‌خوردن کشور را به همراه خواهد داشت، لذا ‌اتحاد و همدلی اصولگرایان منافع کشور را تامین می‌کند.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود