19 شهریور 1390
شماره خبر: 1497

شهرداري به وعده خود خوب عمل كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

شهرداري به وعده خود خوب عمل كرد

عضو شوراي اسلامي شهر كرج گفت: وعده شهردار اين كلانشهر مبني بر گشايش يك طرح عمراني هفته در حالي عملي شد كه برخي آن را دور از انتظار مي دانستند.
' علي بيان داشت: اجراي پروژه هاي عمراني در كلانشهر كرج با توجه به گستردگي فعاليتهاي عمراني كاري دشوار و سنگين است اما
تلاش مجموعه مديريت شهري كرج اين امر را محقق كرد.
وي، برنامه ريزي براي بهره برداري از پروژه هاي عمراني در فصل تابستان و در زمان تعيين شده را حاكي از توجه مجموعه مديران شهري به توسعه و گسترش شهر و همچنين ارائه خدمات مناسب به شهروندان دانست .
وي بيان كرد: پشتكار و همت شهردار، معاونين شهرداري مركز و مناطق تحت پوشش كه به جد پيگير مصوبات شورا بودند سبب شد كرج در نيمه اول امسال شاهد گشايش پروژه هاي بزرگي باشد.
گلوند بيان داشت : دراين مدت در هر هفته دو الي سه طرح عمراني به بهره برداري رسيد.
عضو شوراي اسلامي شهر كرج اجراي هر هفته يك پروژه تابستاني را امري بي سابقه در تاريخ عمراني كرج خواند و گفت: تحقق اين مهم با تكيه بر سياستهاي مجموعه مديريت شهري و شوراي شهر با هدف سرعت بخشيدن به توسعه شهر صورت گرفته است.
گلوند اظهار داشت :اين پروژه ها در زمينه هاي مختلف خدماتي، رفاهي، تفريحي، زيرساختي و فرهنگي اجرا شد.
وي مديريت صحيح و كاربردي را از مولفه هاي مهم رسيدن به اهداف شهري دانست و خاطرنشان كرد:مجموعه مديريت شهري با توجه به سرفصل‌هاي تعريف شده، با تمركز بر مفهوم استراتژي و نگرش به برنامه‌‌ها و نيازهاي كلان شهري اقدام به ارائه طرح ها و پروژه هاي مختلف مي كنند.
گلوند بر تعيين محور اجراي پروژه‌ها همسو با تمركز بر استراتژي كلي سازمان شهرداري تاكيد كرد و گفت: پرداختن به راههاي اجرايي در خصوص برنامه هاي تدوين شده شهري از اركان مهم مجموعه مديريت شهري است كه بايد در اولويت قرار گيرد.
وي اقدامات كارشناسي شده در زمينه اجراي پروژه هاي شهري را مهم ارزيابي كرد و افزود: بهبود عملكرد پروژه ها به لحاظ ارائه كيفي خدمات حائز اهميت است.




منبع : خبر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود