21 شهریور 1390
شماره خبر: 1539

یک میلیون سفر در روز انجام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

یک میلیون سفر در روز انجام می شود

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج، سهم این سازمان در حمل و نقل عمومی شهری را 27 درصد عنوان کرد.
کریم افشار اظهار داشت: افزایش سهم تاکسیران ها در حمل و نقل عمومی شهر نشان از جایگاه مطلوب و شایسته این وسایل حمل و نقلی درکل کشور است.
وی با بیان اینکه جهان معاصر عرصه تحولات شگرف، پویا و شتابنده است، عنوان کرد: ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی و تغییر مثبت در این سیستم ضمن تامین حداکثری خواسته های مردم از نهادهایی نظیر شهرداری و سازمانهای حمل و نقل، زمینه ساز بروز مسائل زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی است.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با بیان اینکه هر سازمانی که مراجعین بیشتری داشته باشد افکار عمومی به آن سمت متمرکز و نظارت و بررسی بر عملکرد آن نیز بیشتر می شود، عنوان کرد: در سازمان تاکسیرانی کرج بحث حمل و نقل و اجرای مقررات متناسب با انتظارات مردم صورت می گیرد.
افشار تعداد ناوگان تاکسیرانی کرج را 11 هزار دستگاه تاکسی ذکر کرد و اظهارداشت: روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط این تعداد تاکسی انجام می گیرد.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی در خصوص افزایش استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: این مهم در فراهم آوردن بسترهای مناسب جا به جایی ایمن و آسان شهروندان نقش بسزایی دارد.
مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج اهمیت رعایت حقوق مسافر را یادآور شد و بیان کرد: این موضوع در افزایش سهم استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی بسیار مهم است.
افشار کارنامه سازمان تاکسیرانی کرج را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: توسعه و ساماندهی ناوگان تاکسیرانی از اهدافی است که به شکل ویژه از سوی سازمان های ذیربط پیگیری می شود.
وی ارتقاء سطح آموزشی و فرهنگی رانندگان تاکسی را از دیگر برنامه های مهم این سازمان معرفی کرد و افزود: شغل راننده به گونه ای است که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با بخش اعظم جامعه در ارتباط است و به جهت تاثیر گذاری بالایی که در سطح جامعه دارد آموزش و ارتقاء فرهنگی این قشر از جامعه در سطح کلان بسیار اثر گذار است.
افشار با اشاره به زیبا سازی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان و تاکسیرانان از ناوگان تاکسیرانی کرج اظهارداشت: سازمان فعالیت های عمده ای را برای نوسازی ناوگان انجام داده است که با انجام این مهم در حال حاضر عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی در کرج به هشت سال رسیده است.



منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود