12 مهر 1390
شماره خبر: 1976

100شركت معتبردرنمايشگاه داده ها، تجهيزات آبياري وگلخانه شركت مي كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

100شركت معتبردرنمايشگاه داده ها، تجهيزات آبياري وگلخانه شركت مي كنند

رييس سازمان جهاد كشاورزي استان البرز از حضور 100شركت معتبر در پنجمين نمايشگاه تخصصي 'داده ها، تجهيزات آبياري، گلخانه و ماشين هاي كشاورزي' در اين استان خبر داد.
'علي اصغر منصورخاكي' افزود: پنجمين نمايشگاه نهاده‌ها، تجهيزات آبياري و گلخانه و ماشين‌هاي كشاورزي در حالي از 12 تا 15 مهرماه در شهرستان كرج مركز استان البرز برگزار مي‌شود كه موضوع آب كشاورزي، مصرف بهينه از آن و بازدهي بيشتر محصولات كشاورزي در حوزه امنيت غذايي نه تنها در سطح ملي بلكه بين‌المللي به برآمد قابل توجهي رسيده است.
وي اظهار داشت: بهره‌گيري از فن‌آوري هاي برتر براي مكانيزه كردن فرآيند كاشت، داشت و برداشت محصولات، توسعه و گسترش صنايع تبديلي و نهايتا تامين غذاي سالم و بهداشتي با قيمت مناسب و قابل دسترس براي همگان به يكي از اولويت‌هاي مهم و تعيين كننده و مبناي سياست‌گذاري و برنامه‌هاي اجرايي دولت تبديل شده است.
وي گفت: در چنين شرايطي پنجمين نمايشگاه كاملا تخصصي موسوم به ' تكنولوژي زيرساخت‌هاي كشاورزي' پس از پنج سال بالغ بر 100 شركت معتبر از 25 استان كشور طي چهار روز به رقابت سالم مي پردازند و كشاورزان پيشرو و نمونه، مديران كشت و صنعت، متخصصان و كارشناسان ماشين‌آلات و آب و خاك از سراسر كشور براي بازديد از نمايشگاه حضور مي يابند.
منصورخاكي افزود: اين نمايشگاه طي چهار سال گذشته با برگزاري هر ساله در مهرماه و با ارسال بالغ بر 25 هزار دعوت‌نامه به نام كشاورزان ، سرمايه‌گذاران بخش كشاورزي، مديران تعاوني ‌ها و اتحاديه‌ها، انجمن‌ها و تشكل‌ها، مهندسان مشاور و كارشناسان در 31 استان كشور توانسته است به كانوني براي تبادل دانش فني، اطلاعات علمي كاربردي، رونق بازرگاني و گسترش و ترويج بهره‌گيري از سامانه‌هاي آبياري نوين و سازه‌هاي گلخانه‌اي تبديل شود و به موقعيتي معتبر و شناخته شده دست يابد.
وي گفت: به گونه‌اي كه از منظر بازديدكنندگان تخصصي و كارشناسان توانسته است خود را از ساير نمايشگاه‌هايي با عناوين مشابه، متمايز و متفاوت نمايد.
گفتني است اين نمايشگاه فردا ساعت 14 افتتاح و بمدت چهار روز از ساعت 15تا21 در فضايي بالغ بر 4100 متر مربع فضاي مسقف و 700 متر فضاي باز برگزار مي‌شود.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود