23 مهر 1390
شماره خبر: 2132

326 مددجو در ندامتگاه قزلحصار كرج تحصيل مي كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

326 مددجو در ندامتگاه قزلحصار كرج تحصيل مي كنند

معاون فرهنگي ندامتگاه قزلحصار كرج گفت: درحال حاضر 326 مددجو در اين ندامتگاه مشغول تحصيل هستند.
'رجبعلي اژير' افزود: از مجموع اين مددجويان 85 نفر در مقاطع مقدماتي و تكميلي ، 84 نفر طرح جامع راهنمايي ، 77 نفر طرح جامع دبيرستان و 80 نفر در هنرستان كار و دانش تحصيل مي كنند.
وي اضافه كرد: آموزش در زندان به ‌عنوان بخشي از برنامه‌هاي بازتواني ، اصلاح و مهيا نمودن مددجويان براي زندگي پس از آزادي در نظر گرفته شده است.
آژير گفت: واحد آموزش اداره فرهنگي تربيتي ندامتگاه قزلحصار در اين راستا از آغاز سال تحصيلي با پذيرش اين مددجويان در تلاش است تا نقش مؤثري در سازندگي شخصيت آنان داشته باشد.
وي يادآور شد: همچنين آموزش نوعي سرمايه گذاري مفيد و عامل كليدي در كاهش آسيب ، توسعه و اشاعه فرهنگ بازسازي و تغيير نگرش مددجويان محسوب مي شود كه اگر به درستي و با شيوه هاي علمي، برنامه ريزي و اجرا شود از ميزان بازدهي بالايي برخوردار خواهد بود.
آژير گفت: آموزش موجب ژرف نگري و بصيرت ، دانش ، توانايي ها و مهارتهاي منابع انساني شده و موجب تحقق اهداف سازمان خواهد شد كه هدف نهايي آن حفظ بقا شئونات انساني و ارتقاء سطح معلومات براي شناخت و شناسايي راههاي صحيح زندگي سالم در يك جامعه است.
وي با اشاره به اين مطلب كه آموزش جريان ارزشمند و منبع قوي در ارتقاي بينش و سطح آگاهي افراد محسوب مي شود افزود: واحد آموزش اين مركز در راستاي تحقق اهداف سازمان زندانها با ارائه خدمات آموزشي ، بازدهي مناسب در ارتقاء تحصيلات وجذب مددجويان در مقاطع مختلف تحصيلي به رشد قابل توجهي دست يافته است.



منبع : خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود