26 خرداد 1394
شماره خبر: 143938

مشکل اقتصاد ملی، در بخش مصرف می باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مشکل اقتصاد ملی، در بخش مصرف می باشد


مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، فرمانده لشگر 10 سپاه حضرت سید الشهداء، فرماندهان سپاه نواحی شهرستان کرج، مدیران عامل شرکتهای صنعتی و جمعی از مسئولین و مدیران شهری کرج برگزار شد.
در این مراسم، محمد اکبری ضمن قدردانی و تشکر از همکاران خود در بانک مهر اقتصاد استان البرز گفت: خاطرات بسیار خوشی از مدتی که با شما دوستان گرامی همکار بودم، برایم مانده است که هیچ گاه از ذهنم بیرون نمی رود. و از خداوند منان می خواهم تا یکایک شما را در هر جایگاهی که هستید مورد لطف و عنایت خود قرار داده و لیاقت خدمت رسانی را به همه ما عطا فرماید.
مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز ضمن ارائه گزارش عملکرد بیان داشت: بانک مهر اقتصاد استان البرز با همت و تخصص شما عزیزان توانسته است به درجات بالایی دست پیدا کند، هم اکنون یک پنجم از نقدینگی استان البرز در اختیار این بانک می باشد که این مهم میسر نمی شد مگر با درایت و سخت کوشی شما همکاران گرامی. اکبری با اشاره به رتبه سوم بانک مهر اقتصاد استان البرز از نظر بهره وری ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد توانسته است صد درصد تعهد خود به اقتصاد مقاومتی را عمل نماید که این امر باعث افتخار این بانک می باشد. وی در همین راستا افزود: بانک مهر اقتصاد تعامل مناسبی را با بنگاه های اقتصادی در استان البرز ایجاد نموده و توانسته است تسهیلات مناسبی را به بخش تولید ارائه دهد. که همین امر باعث اشتغالزایی در این استان گشته است.
محمد اکبری با اشاره به خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد در استان البرز اظهار داشت: اینک بانک با وجود اینکه بیشترین پرداخت تسهیلات را داشته، از نظر معوقات رقم بسیار پایینی را به خود اختصاص داده است که این مهم با تلاش، تعهد، تخصص، وفاداری شما همکاران گرامی میسر شده است. در ادامه این مراسم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ضمن تشکر از زحمات محمد اکبری گفت: در گذشته مجاهدت به معنای دفاع از حریم کشور بود. اما در حال حاضر مجاهدت، علاوه بر آن به معنای کمک به تولید نیز می باشد. چرا که امروز تمام دشمنان اسلام صف کشیده اند تا بتوانند این کشور اسلامی را به زانو درآورند. اما با وجود عزیزانی همچون شما هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد. وی در همین راستا افزود: کمک به تولید کمک به استقلال کشور است و هر آنکس که نقشی در بهبود تولید داشته باشد، به استقلال این کشور کمک کرده است و در این میان بانکها می توانند نقش بسزایی داشته باشند. سردار استاد حسینی با اشاره به نقش بانک مهر اقتصاد استان البرز در اشتغالزایی گفت: بانک مهر اقتصاد استان البرز توانسته است با ایجاد اشتغال در سطح این استان نقش خود را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته ای ایفا نماید. وی در پایان افزود: از آنجایی که من سالهاست با این بانک آشنا بوده و فعالیت آن را رصد می کنم، قابل ذکر است که بگویم بانک مهر اقتصاد استان البرز سالهاست خدمات بسیار خوبی را به آحاد مردم جامعه ارائه کرده است. که این دست کمی از مجاهدت ندارد. در ادامه مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان گفت: اقتصاد بحث روز و مهم کشور است. از این فرصت استفاده کرده و مطلبی به عنوان حسابداری عملکرد سیستم که تلفیقی است از حسابداری با شاخصه های مدیریتی را ارائه می نمایم. وی در همین راستا افزود: اقتصاد از سه بخش تولید، توزیع و مصرف تشکیل شده است که در تمام حوزه ها در نظر گرفتن این سه بخش اهمیت دارد. در صورت بروز مشکل باید با کنکاش به ضعف یکی از این سه مورد پی برد تا فهمید کجای کار ایراد داشته است. غلام حسن تقی نتاج در ادامه با اشاره به اینکه همیشه یک ریسمان از جای پوسیده خود پاره می شود افزود: باید با جستجو و تحقیق پی برد که جای پوسیده طناب کجاست و با برطرف کردن آن ضعف، سرعت حرکت به سمت تحقق اهداف را افزایش داد. مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به این مطلب که اشکال اقتصاد ما واردات بی رویه نیست گفت: با تحقیقات کارشناسی شده به این نتیجه رسیدیم که اشکال کار در واردات نیست، بلکه در مصرف است و باید بخش مصرف را ترمیم نمود. وی افزود: فرهنگ سازی مصرف امری است که باید با مشورت با کارشناسان اقتصادی و فرهنگی آن را در جامعه نهادینه کرد و شاهد رشد و ارتقاء اقتصاد ملی بود. چرا که با ترمیم این بخش ظرفیت بخش های دیگر بالا رفته و خود را نمایان می کند.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پایان سخنانش از زحمات محمد اکبری در استان البرز و همچنین جانشین وی ، حسین زندی مقدم تقدیر و تشکر نموده و برای پیمان موحد به عنوان مدیر کل جدید استان و نیز کلیه پرسنل بانک مهر اقتصاد استان البرز آرزوی به روزی و موفقیت نمودند. در ادامه پیمان موحد، ضمن تشکر از مدیر کل و پرسنل بانک مهر اقتصاد استان البرز گفت: دست در دست هم دهیم به مهر. این شعار، شعاری است متعالی که همگان را دعوت به مهر می نماید. خصلت مهربانی یکی از خصوصیات بارز کارکنان بانک مهر اقتصاد می باشد. وی در همین راستا افزود:برگزاری این مراسم کاملا روشنگر این مطلب است که شما همکاران گرامی تا چه حدی پایبند به اصول انسانی می باشید و این مطلب محبت شما را به مدیر کل نشان می دهد ، از خداوند می خواهم تا توفیق خدمت رسانی در کنار شما را به من داده ، تا در کنار هم بتوانیم با همدلی و همزبانی شاهد رشد روز افزون مجموعه مهر اقتصاد باشیم. مدیر کل جدید بانک مهر اقتصاد استان البرز در پایان ابراز داشت: من امیدوارم تا بتوانیم دست در دست هم بانک مهر اقتصاد استان البرز را روز به روز به تحقق اهداف خود نزدیکتر نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود