17 بهمن 1394
شماره خبر: 158097

ضرورت بهبود زیر ساخت های گردشگری استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ضرورت بهبود زیر ساخت های گردشگری استان البرز


رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز گفت: این استان دارای جاذبه های گردشگری منحصربفردی بوده که برای جذب توریسم نیازمند بهبود زیر ساخت های گردشگری است.
مهین ابوالحسینی در هشتمین نشست کمیسیون گردشگری با اشاره به اینکه استان البرز، خاطرنشان کرد: در حالی که ما مناطقی با طبیعتی بکر همچون طالقان، کویر اشتهارد، جاده چالوس و همچنین بناهای تاریخی بسیاری را در استان البرز داریم اما متاسفانه این مناطق و بنا ها مهجور مانده اند. وی ادامه داد: بر همین اساس ما تلاش داریم آنها را برجسته کنیم تا مورد توجه و استقبال مردم ایران و کشورهای دیگر قرار بگیرد. ابوالحسنی با اشاره به اینکه رشد و توسعه گردشگری نیازمند همیاری و همکاری شهرداری است گفت: متاسفانه با وجود دعوت از مسئولان شهرداری این استان آنها در این کمیسیون حاضر نشدند.
وی با تاکید بر این نکته که تبلیغات گام موثری درتوسعه صنعت توریسم در این استان خواهد بود گفت: کتابی درباره جاذبه های گردشگری استان البرز توسط مسئولان سازمان میراث فرهنگی استان با همکاری این کمیسیون تهیه و منتشر شده است. همچنین در این نشست محمد امیری رودان جهانگرد ایرانی هدف از سفر به کشورهای مختلف جهان را تبلیغ و ترویج جاذبه های گردشگری ایران اعلام کرد. وی با اشاره به این که برای سفرش به کشورها از دوچرخه استفاده کرده است، گفت: تنها در تعدادی از کشور های اروپایی از موتور سیکلت استفاده کردم.امیری رودان خاطرنشان کرد: یکی از ابداعاتی که توانستم انجام دهم اختراع دو چرخه دریایی است که با این دوچرخه در ایران فاصله جزیره های قشم، هرمز و لارک را با دوچرخه به روی دریا رکاب زدم. وی ادامه داد: برای اولین بار در جهان در جوار اقیانوس هند و دریای عمان فاصله بین بندر جاسک تا بندر مسقط را رکاب زدم و این سفر اولین سفر بین المللی من روی دریا بود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود