27 اسفند 1393
شماره خبر: 139531

نقشه گردشگری استان البرز تهیه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نقشه گردشگری استان البرز تهیه شد


معاون گردشگری استان البرز با بیان اینکه نقشه گردشگری این استان تهیه شده است، گفت: در این نقشه جاذبه‌های مناطق گردشگری البرز گنجانده شده و نشان می‌دهد جاذبه گردشگری استان تنها معطوف به جاده چالوس نیست.
احمد ترکاشوند با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز برای جذب گردشگران در ایام نوروز اظهار داشت: این امر در سه حوزه تبلیغات محیطی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه اجرایی می‌شود. وی افزود: در زمینه تبلیغات محیطی با نصب بنر، استند و توزیع اقلام تبلیغاتی مانند نقشه به معرفی آثار گردشگری استان البرز در ایام نوروز اقدام می‌کنیم. معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه نقشه گردشگری استان البرز تهیه شده است، تصریح کرد: در این نقشه جاذبه‌های مناطق گردشگری البرز گنجانده شده که نشان‌دهنده این مهم است که جاذبه گردشگری استان البرز تنها معطوف به جاده چالوس نیست. وی بیان کرد:‌ از مباحث مهمی که در سال جاری دنبال می‌شود، هدایت گردشگران و مسافران از جاده چالوس به سمت سایر جاذبه‌های استان است.
ترکاشوند با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله نمایشگاه، خاطرنشان کرد: جشنواره‌ و نمایشگاهی پس از ایام فاطمیه در کاخ مروارید مهرشهر کرج برگزار و بازارچه‌های صنایع دستی در سطح استان برپا می‌شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود