18 اسفند 1394
شماره خبر: 160005

بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از نمایشگاه بهاره

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از نمایشگاه بهاره


ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به همراه معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان و هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز از نمایشگاه بهاره مرکز این استان بازدید بعمل آورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در این بازدید تأکید کرد: کلیه واحدهای تولیدی و صنفی باید مرغوبترین کالاهای خود را با مناسب ترین قیمت در دسترس همشهریان عزیز قرار دهند.
وی کیفیت محصولات ارائه شده در نمایشگاه و رعایت همه جوانب ایمنی در حاشیه نمایشگاه را دو مسئله مهم دانست و اضافه کرد: کیفیت محصولات مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است لذا باید با نظارت قوی از ورود کالاهای بی‌کیفیت و مانده مغازه‌ها به نمایشگاه جلوگیری شود. بنا به این گزارش واحدهای صنفی کالاهایی نظیردر نمایشگاه مذکور واحدهای تولیدی، آجیل وخشکبار، انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد بهداشتی و شوینده، خشکبار، شیرینی، شکلات و مواد غذایی و ... عرضه می کنند. گفتنی است: نمایشگاه بهاره مرکز استان با تعداد بیش از 300 غرفه از روز چهارشنبه 11/12/94 در محل کمر بندی سه راه رجائی شهر- ضلع جنوب غربی- میدان امام خمینی ( ره)- موسسه گلستان گلشهر، آغاز به کار کرده است و تا 22/12/94 ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود