8 دی 1390
شماره خبر: 3422

برنامه ریزی برای انجام دوازدهمین دوره مسابقه ملی مهارت آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

برنامه ریزی برای انجام دوازدهمین دوره مسابقه ملی مهارت آغاز شد

معاون آموزشی مركز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای كشوراز آغاز برنامه ریزی برای برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت دراین مركز خبرداد.
' رضا باجولوند ' افزود: تجهیز كارگاهها متناسب با الگوی مسابقات جهانی از برنامه های در دست اقدام تربیت مربی كشور است. وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی در رقابت های ملی مهارت 400 مربی مراكز آموزش فنی و حرفه ای از 31 استان كشور در 16 رشته مهارتی از اول اسنفد ماه سال جاری به مدت سه روز در مركز تربیت مربی مستقر در كرج با هم به رقابت می پردازند. باجولوند، هدف از برگزاری این رقابتها ارتقای سطح مهارت مربیان مراكز آموزش فنی و حرفه ای كشور ذكر كرد و گفت: محل اسكان و پذیرایی شركت كنندگان در این دوره از مسابقات در مركز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در كرج پیش بینی شده است. وی یادآور شد: برترین های این رقابتها به اردوهای آماده سازی اعزام می شوند و از بین آنان تعدادی در قالب تیم ملی مهارت به چهل و دومین دوره مسابقات جهانی مهارت كه در آلمان برگزار می شود ، اعزام خواهند شد. وی بیان داشت: تیم ملی مهارت ایران در چهل و یكمین دوره مسابقات جهانی مهارت 2011 میلادی كه در لندن برگزار شد ، با كسب رتبه ششم نسبت به دوره قبلی 10 پله صعود كرد. مركز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور فعالیت رسمی خود را از سال 63 در كرج آغاز كرد.
اكنون دراین مركز با استفاده از حدود 200 مدرس در 16 رشته مهارتی ، آموزش های لازم به مربیان مراكز آموزش فنی و حرفه ای كشور ارایه می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود