6 خرداد 1391
شماره خبر: 7367

ارائه تسهیلات مالی ویژه برای کشاورزان در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ارائه تسهیلات مالی ویژه برای کشاورزان در ساوجبلاغ

معاون اداری و مالی فرمانداری ساوجبلاغ اعلام کرد: تسهیلات ویژه‌ای مالی برای بخش کشاورزی این شهرستان با هدف حمایت از تولید ملی ارائه خواهد شد.
محسن دهقان آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه سال جاری از سوی رهبری معظم انقلاب تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، برنامه‌های فرمانداری ساوجبلاغ با اولویت تحقق این هدف طراحی می‌شود. وی تصریح کرد: یکی از مهمترین بخش‌های تولیدی که به صورت مستقیم در اقتصاد مردم و کشور تاثیرگذار است، حوزه کشاورزی بوده که طی سال‌های اخیر دولت برای توسعه این بخش برنامه‌ریزی جدی داشته است. این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای توسعه کشاورزی این شهرستان در حال اجرا است؟ گفت: در گام نخست تسهیلات ویژه مالی برای کشاورزان این شهرستان در نظر گرفته‌ایم که توزیع آن بر اساس اولویت‌ها آغاز شده است.
اختصاص اعتبار 190 میلیارد ریالی برای توسعه کشاورزی ساوجبلاغ
دهقان افزود: به منظور حمایت از تولیدات کشاورزان در این شهرستان، اعتبار مالی در حدود 190 میلیارد ریال از سوی فرمانداری تخصیص یافته که در اختیار نهادهای مسئول قرار گرفته است. وی تصریح کرد: این تسهیلات ویژه مالی بر اساس چارچوبی که تدوین و تصویب شده است به کشاورزان و باغداران شهرستان با شرایط تسهیل شده ارائه می‌شود.
تخصیص زمین برای کشاورزان فاقد زمین در ساوجبلاغ
معاون اداری و مالی فرمانداری ساوجبلاغ در ادامه از تخصیص زمین برای کشاورزان فاقد زمین در این شهرستان خبر داد و گفت: بخش دوم تسهیلاتی که طی سال جاری به روستاییان و کشاورزان ساوجبلاغی ارائه می‌شود، مربوط به تخصیص زمین به آنها است. دهقان ادامه داد: بسیاری از روستاییان در ساوجبلاغ فاقد زمین بوده که بر اساس برنامه‌ای به آن دسته از کشاورزان روستایی که دارای شرایط لازم باشند، زمین برای فعالیت داده خواهد شد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌هایی که دولت و فرمانداری از بخش کشاورزی ساوجبلاغ انجام می‌دهد، طی سال‌های آینده شاهد رونق و شکوفایی کشاورزی استان البرز باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود