19 مرداد 1391
شماره خبر: 10054

احداث جایگاه‌های اختصاصی سوخت‌گیری گاز ‌سی.ان.جی برای تاکسی‌ها

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

احداث جایگاه‌های اختصاصی سوخت‌گیری گاز ‌سی.ان.جی برای تاکسی‌ها

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: با هدف ارائه تسهیلات به تاکسی‌داران، احداث دو جایگاه سوختگیری گاز ‌سی.ان.جی برای تاکسی‌های فعال در کرج در دستور کار سازمان قرار گرفت.
کریم افشار افزود: هدف از احداث این جایگاه‌های سوخت ضمن ارائه تسهیلات به تاکسیداران و فراهم آوردن زمینه‌های رفاهی برای این قشر، تسریع در زمان خدمت‌رسانی به مسافران شهری است. وی خاطر نشان کرد: احداث این جایگاه‌ها با مساعدت و پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی، فرمانداری و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج طی سال گذشته صورت گرفت. این مسئول درباره مکان احداث جایگاه‌های سوخت گاز cng بیان کرد: این جایگاه‌ها در دو نقطه از شهر شامل گلزار شرقی و ماهان به صورت اختصاصی احداث شده‌اند. افشار خاطرنشان کرد: تاکسی‌های فعال در سطح شهر همچنین به منظور سوخت‌گیری می‌توانند از تمام جایگاه‌های سوخت فعال در سطح شهر استفاده کنند.
تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری در ادامه با اشاره به تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی در چارچوب تبصره 13 قانون بودجه، بیان کرد: شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بر اساس این قانون موظف به واگذاری، بهره‌برداری و احداث جایگاه‌های سوخت‌رسانی CNG به بخش خصوصی با تسهیلات ویژه ‌شده‌اند. افشار ادامه داد: احداث دو جایگاه سوخت cng نیز توسط سازمان تاکسیرانی کرج با هدف اجرای قانون همچنین فراهم آوردن زمینه‌های رفاه تاکسی‌داران و سرعت بخشی به خدمات این سازمان صورت گرفته است. این مسئول تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافرین هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف برتر و اولویت دار سازمان تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم به شکل جدی از سوی مسئولان این سازمان پیگیری می‌شود. افشار افزایش رضایتمندی مسافران از سازمان تاکسیرانی و خدمات ارائه شده را در پیشبرد اهداف این سازمان موثر عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود