9 مهر 1391
شماره خبر: 12407

بخش خبر سیمای البرز با اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار راه اندازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بخش خبر سیمای البرز با اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار راه اندازی می شود

سپیدار آنلاین: مدیرکل صدا و سیمای استان البرز از راه اندازی بخش خبر سیمای البرز با اختصاص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
ناصر صفار در اولین همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز که با میزبانی صدا و سیمای البرز برگزار شد اظهار داشت: امروز با اختصاص 6 میلیارد هزینه که سازمان صدا و سیما به ویژه بخش فنی در اختیاراستان گذاشته توانستیم بخش خبر را راه اندازی کنیم. وی تصریح کرد: استان البرز با جمعیت بالغ بر 2 میلیون نفر و ظرفیت های بی نظیری از جمله صنایع، صنعت کشاورزی و جاذبه های گردشگری و خیل عظیم شهدا و عالمان و نخبگان فرصتی بسیار منتغم برای هر نوع رسانه به ویژه صدا و سیما است. وی گفت: ما نیز مانند سایر استان ها تلاش می کنیم با بهره گیری از طرفیت صدا و سیما قابلیت های شهر و استان را منعکس کنیم. صفار افزود: استان البرز همیشه در برنامه های مناسبتی بیشترین حجم حضور را داشته اما هیچ تصویری نبوده که بتواند شکوه حضور را به خوبی منعکس کند، همچنین اقدامات و افتخارات زیادی در استان رقم می خورد که آنطور که باید و شاید در قالب تصویرمنعکس نمی شود.
بسیاری از مردم مسئولان استانی را به چهره نمی شناسند
مدیرکل صدا و سیما استان البرز با اشاره به اینکه بسیاری از مردم مسئولان استانی خود را به چهره نمی شناسند راه اندازی صدا و سیما را گامی موثر در تعامل و ارتباط دوچندان مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: راه اندازی سیمای البرز از ضروریات و نیاز اصلی استان است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود