2 تیر 1393
شماره خبر: 124536

ارتقای کیفی خدمات را دنبال می کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارتقای کیفی خدمات را دنبال می کنیم


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه امسال ساخت 25 مرکز درمانی در کشور آغاز شده است ، گفت: بخش عمده برنامه ریزی های این سازمان به ارتقای کیفیت خدمات معطوف شده است.
دکتر سید تقی نوربخش در آیین آغاز ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان فردیس استان البرز افزود: برای ارتقای خدمات درمانی، استفاده از تجهیزات مناسب در مراکز درمانی موجود در دستور کار قرار دارد. وی با اشاره به کسری پنج هزارو یکصد میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته، گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید برای جبران این کسری، اقدامات خوبی انجام شد و توانستیم معوقه های داروخانه ها و پزشکان بیمارستان ها را پرداخت کنیم. نوربخش اظهار کرد: بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی کشور 46 هزار میلیارد تومان است که این رقم صرف تجهیز بیمارستانها و مراکز درمانی در کشور می شود. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با یادآوری این نکته که بیش از 39 میلیون نفر در کشور زیر پوشش خدمات این سازمان هستند، گفت: به پنج میلیون مستمری بگیر و حدود 34 میلیون بیمه شده اصلی و تبعی خدمات ارائه می دهیم.
وی افزود: نگاه ویژه و منحصر به فرد دولت به نظام سلامت، آرزویی بود که درحال تحقق است. نوربخش گفت: با ابلاغ سیاست های کلی بخش سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب و آغاز به کار دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و درمان تحولات زیادی ایجاد شده است. در سفر یک روزه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان البرز ، عملیات احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان فردیس آغاز شد. این مرکز درمانی در زمینی به مساحت یکهزارو 100 متر مربع در پنج طبقه با اختصاص 55 میلیارد ریال اعتبار ساخته می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود