20 مهر 1393
شماره خبر: 130450

نیروی انتظامی کارآمد مهمترین رکن جامعه سالم است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نیروی انتظامی کارآمد مهمترین رکن جامعه سالم است


امام جمعه موقت شهرستان فردیس در آیین تجلیل از نیروهای پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان، گفت: مهمترین رکن یک جامعه سالم ، داشتن نیروی انتظامی کارآمد است.
حجت الاسلام 'محمدباقر قدوسی در آیین تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد با تبیین نقش و جایگاه نیروی انتظامی در کشور، افزود: امنیت مهم ترین نعمت الهی در کنار سایر نعمت ها است . وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد سلامتی هم نیست ، یادآورشد: سلامتی جسم و روان نیز در سایه برقراری امنیت امکان پذیر است و قرآن کریم و اسلام نیز برای این دو نعمت آموزه ها و دستورات فراوانی دارد. قدوسی با مقایسه وضعیت امنیت در ایران با کشورهای غربی اظهار کرد: امنیت و فرهنگ شاخصه های پیشرفت و عزت هر جامعه ای است و با تکیه بر این شاخص ها ایران اسلامی امروز از عزت، استقلال و پیشرفت برخوردار شده است.
امام جمعه موقت فردیس گفت: آرامش و امنیت حاکم بر کشور در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی و همکاری و هماهنگی همه نیرهای نظام و آحاد مردم حاصل شده است. عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این آیین در سخنانی به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و توجه بیش از پیش مسوولان به نقش تربیت در کشور پرداخت. 'داود وحیدی' افزود: باید در 35 سال گذشته در زمینه آموزش و پرورش سرمایه گذاری بیشتری می شد، مشکلات امروز جامعه کمتر ، کار پلیس کمتر و رعایت قوانین و مقررات در جامعه بیشتر بود. وحیدی با تاکید بر ضرورت انجام امور فرهنگی و تربیتی از پیش دبستانها ، یادآورشد: تأمین امنیت عمومی که ایجاد نظم و امنیت در مناسبات اجتماعی ،کاری بس سخت و دشوار است و خوشبختانه نیروی انتظامی به خوبی از عهده آن برآمده است. در پایان این آیین از زحمات و تلاش های پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان فردیس در برقراری نظم و امنیت تجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود