23 مهر 1391
شماره خبر: 13205

زیرساختهای دورکاری در ادارات فراهم نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

زیرساختهای دورکاری در ادارات فراهم نیست

سپیدار آنلاین: مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح کرد: دورکاری یک آیین نامه الزامی است که باید تمام ادارات کشور خود را ملزم کنند تا درصدی از پرسنل خود را با هدف افزایش راندمان کاری به دورکار کنند.
کاوه حدادپور ادامه داد: دورکاری مزایای بسیار زیادی دارد که از آن جمله می توان به کاهش هزینه‌ها، افزایش راندمان کاری، کاهش ترافیک و افزایش درآمد ادارات در نتیجه کاهش هزینه های مصرفی اشاره کرد. وی اشاره کرد: اما متاسفانه در استان البرز هیچ یک از ادارات کل از این مزیت به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها استفاده نمی کنند. وی ادامه داد: کارمندان برای این که بتوانند در هفته چند روز به دورکاری مشغول شوند نیازمند لپ تاپ، اینترنت، اتوماسیون و... هستند که ادارات به دلیل فراهم نکردن این امکانات ترجیح می دهند تا کارمندانشان مسافتی را برای آمدن به ادارات طی کنند. حدادپور تصریح کرد: تنها اداره ای که تمام کارکنانش در هفته یک روز دورکاری می کنند اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.
حدادپور اظهار داشت: اگر مدیریت بر روی کار کارکنانش نظارت داشته باشد و در آغاز هر هفته از آن ها گزارش عملکرد بخواهد، دورکاری نه تنها به باعث کاهش راندمان کاری نمی شود بلکه انگیزه کار کردن در کارکنان را به دلیل بودن در محیط خانه و خانواده افزایش می دهد.




منبع: ایلنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود