28 آذر 1390
شماره خبر: 3079

اجرای طرح دورکاری در 26 دستگاه اجرایی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای طرح دورکاری در 26 دستگاه اجرایی البرز

مدیر کل منابع انسانی استانداری البرز از اجرای طرح دور کاری توسط 26 دستگاه اجرایی در این استان خبر داد و گفت: استقبال خوبی از سوی کارکنان و همچنین مدیران دستگاه‌های دولتی از اجری این طرح شده است
حسین بغدادی اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که دولت همواره بر اجرای آن تاکید دارد، اصلاح سیاست‌های کاری در کشور است تا بتوانیم از نیروی انسانی و توانمندی‌ کارکنان دولت به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.
وی افزود: هدف اصلی طرح‌های دولت در این زمینه افزایش بهره‌وری و رفاه بیشتر کارکنان در کنار افزایش خدمات‌رسانی به مردم است. این مسئول ادامه داد: خوشبختانه یکی از این طرح‌ها که تحت عنوان دورکاری مطرح شد، با استقبال مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور و همچنین استان البرز روبرو شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، 26 دستگاه اجرایی در این استان باید طرح فوق را اجرا کنند.
انجام برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح دورکاری در 20 دستگاه اجرایی
بغدادی تصریح کرد: در گام نخست اجرای طرح دورکاری در 20 دستگاه اجرایی استان البرز مورد تایید قرار گرفت که زیرساخت‌های لازم جهت تحقق این مهم با سرعت در حال انجام است. وی تاکید کرد: پس از فراهم شدن شرایط فوق در این 20 دستگاه، برخی از کارکنان به صورت دور کاری وظائف خود را انجام خواهند داد.
هم اکنون برخی کارکنان هشت دستگاه در البرز دور کار شده‌اند
مدیر کل منابع انسانی استانداری البرز در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تعداد از کارکنان ادارات دولتی در استان البرز به صورت دورکار فعالیت می‌کنند؟ گفت: هشت دستگاه اجرایی با استقبال کارکنان خود این طرح را در گام نخست عملیاتی کردند. بغدادی افزود: اداراتی چون بیمه خدمات درمانی‌، ارشاد، تعاون، اداره‌کل امور زندان‌ها، بنیاد شهید، محیط زیست، دانشگاه تربیت معلم و بانک ملی برخی از نیروهای خود را دور کار کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در گام دوم، 12 دستگاه دیگر در آینده نزدیک طرح دورکاری را اجرا خواهند کرد. این مسئول در پایان تاکید کرد: به طور قطع اجرای صحیح و بی نقص دورکاری، نقش مهمی در کاهش هزینه دولت، افزایش بهره‌وری و بالاخره رفاه کارکنان خواهد داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود