2 آذر 1393
شماره خبر: 132304

امروز نيروهاي ولايت مدار در خط مقدم مبارزه با استكبار هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امروز نيروهاي ولايت مدار در خط مقدم مبارزه با استكبار هستند


رئيس عقيدتي سياسي استان البرز با حضور در کارگاه يکروزه علمي – آموزشي تبيين راهبردها و سياست هاي پليس در حوزه جنگ نرم گفت : امروز دشمن با استفاده از تاكتيك هاي جنگ نرم عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي به مبارزه برخاسته است و در صدد تغيير هويت ديني ، فرهنگ اسلامي و ارزشهاي ملي است.
حجت الاسلام «خضري» گفت : دشمن با استفاده از تبليغات و صرف هزينه هاي هنگفت و با استفاده از ابزارهاي متنوع نهاجم فرهنگي جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.
وي با اشاره به اينكه امروز نوك پيكان حمله دشمن نيروهاي ولايت مدار را مورد هدف قرار داده است افزود: براي اينكه ترفندهاي شيطاني دشمنان دين را خنثي كنيم بايد همگي گرد محور ولايت باشيم و با اتحاد و همدلي مانع رسيدن دشمنان به اهداف شوم خود شويم. رئيس عقيدتي سياسي استان البرز در ادامه تأكيد كرد: در شرايط جهان امروز حوادث و خطرات زيادي متوجه كشور و انقلاب است و دست هاي آشكار و پنهاني در صدند تا باور و اعتقاد مردم و به ويزه جوانان را سست كنند كه بايد با بالا بردن بصيرت و آگاهي آحاد جامعه نقشه هاي شوم ايادي استكبار را نقش بر آب كنيم و همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند: دشمنان از ايران اسلامي بيشتر هراس دارند تا ايران هسته اي و در واقع جنگ اصلي دشمنان با فرهنگ اصيل و غني اسلامي است. حجت الاسلام خضري گفت: اصل ولايت فقيه به عنوان مهمترين ميثاق مردم در قانون اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، همواره نقش ويژه اي در مشخص كردن مسير انفلاب به عهده داشته است و در طول سالهاي پيروزي انقلاب و در شرايط بحراني، كشور را از چنگال نيرنگ ايادي استكبار و فتنه ها رهايي بخشيده است. وي در ادامه بيان داشت : بهترين چهارچوب و مسير حركت، مسيري است كه در راستاي آموزه هاي دين مبين اسلام و دستورات قرآن و پيروي از خط ولايت باشد چرا كه رسيدن به حقايق در شرايط پيچيده امروز بدون حركت در مسير ولايت امكان پذير نيست و عدم توجه به اين اصل مشكلات زيادي را براي جامعه اسلامي به همراه خواهد آورد . رئيس عقيدتي سياسي استان البرز در پايان اظهار داشت : نيروي انتظامي هميشه در طول تاريخ پر افتخار خود تمامي توان خود را براي صيانت از اين اصل و خط و مشي آن بكار گرفته و اين راه را با قدرت ادامه خواهد داد.



منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود