8 آذر 1393
شماره خبر: 132604

بودجه انتقال زندان‌های البرز در هیئت دولت تصویب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بودجه انتقال زندان‌های البرز در هیئت دولت تصویب شد


وزیر داگستری با بیان اینکه دولت به دنبال انتقال زندان‌های استان البرز است، گفت: بودجه انتقال زندان‌های این استان در هیئت دولت تصویب شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر بودجه انتقال زندان‌های البرز را تکمیل کنیم و زندانیان از کرج منتقل شوند. وزیر داگستری درباره موضع دولت در تمدید مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: مذاکره فراز و فرود دارد و ما باید سعی کنیم که آنچه که جزو منافع کشور و حقوق ملت است را حفظ کنیم.
وی افزود: مذاکره راهی برای رسیدن به حقوق ملت ایران است و ما به هر وسیله و راهی که بتوانیم حقوق ملت را تامین کنیم عمل می‌کنیم. پورمحمدی با اشاره به اینکه برای احقاق حقوق ملت ایران با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: ما در مقابل دشمن به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و به طور طبیعی در همه جبهه‌ها و میدان‌ها با قدرت و صلابت حضور پیدا می‌کنیم. وزیر دادگستری با اشاره به اینکه نباید در موقعی که دشمن در تدارک حمله است در خاکریز بخوابیم، گفت: طبیعی است که وقتی که فشار دشمن زیاد می‌شود ما باید هوشیار باشیم و سنگر را خالی نکنیم. عضو هیئت دولت با اشاره به اینکه مشکل ازدیاد مصرف در جامعه نیاز به بازنگری جدی دارد،گفت: زیاده روی و بدمصرفی یک مشکل عمومی است و بین دستگاه‌های دولتی و مردم دیده می‌شود. وی با بیان اینکه دولت به دنبال حل این مشکل است خاطرنشان کرد: دولت خیلی به خودش سخت گرفته و دلیل خوب این تصمیم کم شدن امکانات بودجه‌ای است . وی با اشاره به برنامه‌های دولت در این زمینه بیان کرد: دولت در حال تلاش برای دریافت پول آب،بر ق و گاز به قیمت تمام شده از دستگاه‌های دولتی است. پورمحمدی با اشاره به اینکه اصلاح الگوی مصرف نیاز به عزم جدی و فرهنگ‌سازی عمومی دارد بیان کرد: ما نیاز به یک نهضت "خوب مصرف کردن" و "درست مصرف کردن" در کشور داریم و این نهضت باید به نهضت ملی تبدیل شود. وزیردادگستری در مورد اقدامات انجام شده برای برخورد با جرائم خشن یادآور شد: قوه قضائیه برخورد بسیار خوبی با جرائم خشن داشته و شدیدترین احکام در برخورد با جرائم خشن و ناامنی اجتماعی از سوی قوه قضائیه صادر شده است. وی در مورد تمهیدات لازم از سوی دولت در مواجهه با زمین‌خوارن و سودجویان در البرز بیان کرد: عزم دولت برای برخورد با زمین‌خواران و سودجویان جدی است و تصمیم گرفته‌ایم که قبل از برخورد قضایی با این افراد برخورد جدی داشته باشیم. پورمحمدی با اشاره به برنامه‌ها و تصمیمات دولت یازدهم در برخورد با زمین‌خواران بیان کرد: در دولت یازدهم سعی کرده‌ایم که بتوانیم با اغلب تعرضات به منابع طبیعی و جنگل‌ها و سایر عرصه‌ها برخورد کنیم و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است. وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته و برخورد دستگاه قضایی در رفع تصرف حریم رودخانه‌ها و زمین‌خواری‌ها بیان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی نیز در این جهت همکاری‌های خوبی دارد ولی متاسفانه تجاوزها و بی قانونی‌ها دراین زمینه گسترده است. وی با بیان اینکه برای مبازره با تجاوزات به عرصه‌های طبیعی نیازمند اقدام جدی همه دستگاه‌ها هستیم ،گفت: ابتدا باید اجازه بی‌قانونی و تجاوز به اراضی دولتی و منابع طبیعی را ندهیم و اقدام بعدی با کمک دستگاه قضایی برخورد با بی‌قانونی و رفع تصرف از اراضی ملی و بیت المال است.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود