7 دی 1393
شماره خبر: 134351

تربیت نسلی با بصیرت ادای دین مسئولان به حماسه مردمی ۹ دی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تربیت نسلی با بصیرت ادای دین مسئولان به حماسه مردمی ۹ دی است


یک کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به حماسه مردمی ۹ دی گفت: بر مسئولان فرهنگی است فرزندانی را تربيت کنند كه در آينده با بصيرت انقلابی از عهده تجزيه و تحليل مسائل مختلف برآیند.
صفی الله رمضانخانی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی تاریخی و گویای بصیرت مردم در پایبندی به مسئله ولایت فقیه است، اظهار داشت: در نهم دی ماه ۸۸ مردم نشان دادند انقلابی كه با خون هزاران شهيد به دست آمده را به خوبی می شناسند و هرگز به خون شهدا خيانت نخواهند كردو فريب مكر و نيرنگ های دشمنان را نمی خورند.
وی گفت: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه ای از خاک این سرزمین داشتند امروز هم دشمن به جنگ روی آورده اما تجهيزات جنگی آن توپ وتانك وموشك نيست و بخش اعظم امكانات جنگ آن را رسانه ها و ماهواره ها دربرمی گيرند و اين بار هدف آنها تصرف خاك وسرزمين كشور نيست بلكه فرهنگ و عقيده مردم سرزمين است و در سالهای اخير با جنگ نرم و شبيخون فرهنگی بارها تلاش كرده‌اند اعتقاد به نظام منتخب مردمی را در نگاه ملت غيور ايران اسلامی كمرنگ كرده و برای ایجاد تفرقه ميان مردم و حكومت تلاش كرده اند. رمضانخانی افزود: در جریان فتنه ۸۸ همگی شاهد بودیم كه دشمنان بادر اختيار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام اسلامی وارد شدند و اگر نبود درايت و بينش عميق مردم هوشمند ايران و رهبری معلوم نبود چه بر سر اين نظام می آمد. این کارشناس مسائل فرهنگی ادامه داد: در جريان حوادث سال ۱۳۸۸ مردم به واقع هتك حرمت فتنه گران در روز عاشورا را بهانه قرار دادند كه بار ديگر بيعت و تجديد ميثاق به ياد ماندنی با نظام اسلامی و راه شهيدان و رهبری انقلاب داشته باشند كه جای هيچ شبهه ای برای نوكران استكبار باقی نگذارند كه در تخيل غلط و پيش بينی اشتباه خود فكر می كردند ايمان مردم پس از سی سال به اين انقلاب و راه شهيدان تضيعف شده است. رمضانخانی با اشاره به حضور پرتعداد مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ گفت: طی سالهای اخير مردم ايران در مناسبات و رخدادهای سياسی از جمله انتخابات رياست جمهوری دولت يازدهم نشان دادند بيش از پيش حامی رهبری و نظام اسلامی هستند. حال بر مسئولان فرهنگی است كه با شيوه ها و روشهای صريح تربيتی فرزندانی را تربيت کنند كه در آينده با بصيرت انقلابی از عهده تجزيه و تحليل مسائل مختلف برآيند و همواره برای ايران عزيز آماده جانفشانی باشند. رمضانخانی با بیان اینکه بی شك در حال و آينده نيز شاهد فتنه انگيزی هایی از سوی دشمنان و منافقان خواهيم بود، گفت: تحريم ها و مسائل‌ هسته‌ای و سقوط قيمت نفت از دسیسه های دشمنان است كه مردم و مسئولان بايد هوشيار باشند و با رصد كردن اتفاقات و رخدادهای كشور با وحدت و همدلی حيله ها و حربه های دشمنان را به ياس تبديل کنند و همواره بصيرت و درايت خود را به رخ دشمنان ولايت بكشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود