8 تیر 1394
شماره خبر: 144736

ساکنان فاز ۲ شهرجدید هشتگرد با قطعی ۱۰ ساعته آب مواجه اند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساکنان فاز ۲ شهرجدید هشتگرد با قطعی ۱۰ ساعته آب مواجه اند


قطعی مکرر آب در منطقه فاز دو شهر جدید هشتگرد مردم را کلافه کرده است به طوری که در این منطقه شهروندان در طول شبانه روز بیش از ۱۰ ساعت آب ندارند.
قطعی مکرر آب در منطقه فاز ۲ شهر جدید هشتگرد شاید برای مسئولان مربوطه اتفاقی عادی باشد ولی ساکنان این منطقه را با وجود گرمای هوا با مشکلات فراوانی مواجه کرده است. تماس چند تن از ساکنان این منطقه با خبرگزاری مهر مبنی بر قطعی ۱۰ ساعته آب در طول شبانه روز، ما را بر آن داشت این مشکل را از سوی مسئولان مربوطه پیگیری کنیم. محسن یاوری از ساکنان این منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: آب رسانی به این منطقه توسط یک حلقه چاه انجام می شود چند ماه گذشته قرار شد مسئولان اداره آب و فاضلاب شهر جدید هشتگرد این موضوع را پیگیری کنند و ۱ حلقه چاه آب دیگر نیز در این منطقه احداث شود. وی در ادامه می افزاید: با گذشت چندین ماه این امر محقق نشده است و در فصل تابستان و همچنین ماه مبارک رمضان با قطعی مکرر آب مواجه هستیم این امر روند عادی زندگی ما را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است چندین بار با اداره آبفای شهر جدید هشتگرد تماس گرفتیم ولی نتیجه ای در بر نداشت. برای شنیدن اظهارات مدیر مربوطه با شرکت آب و فاضلاب استان البرز تماس گرفتیم؛ مدیر اطلاع رسانی این شرکت در رابطه با مشکل قطعی آب این منطقه اظهار کرد: مشکل کمبود آب مختص استان البرز و شهر جدید هشتگرد نیست همه کشور با این بحران دست پنجه نرم می کنند.
۳ حلقه چاه آب جدید تا پایان تیرماه جاری در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری می‌رسد
علیرضا لرستانی اضافه کرد: در شهر جدید هشتگرد و منطقه فاز دو نیز مشکل کمبود آب وجود دارد و شهرندان ممکن است ساعت ها افت فشار و یا قطعی آب داشته باشند. لرستانی جدید بودن شهر را دلیل افت فشار آب دانست و گفت: جمعیت این شهر در حال افزایش است منابع آب هر سال کاهش محسوسی پیدا می کند. وی در پاسخ به این پرسش که شهروندان درخواست حفر چاه های آب بیشتری را دارند شرکت آب فاضلاب برای رفع این بحران چه اقداماتی را در دستور کار دارد؛ گفت: تا پایان تیرماه سال جاری ۳ حلقه چاه آب در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری می رسد که بسیاری از مشکلات مردم این منطقه مرتفع خواهد شد. این مسئول با اشاره به اینکه در فصل تابستان مصرف آب بسیار بالاست، افزود: در ساعات پیک مصرف آب افت شدید فشار آب را شاهد هستیم. مدیر اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان البرز عنوان کرد: در ساعات پایانی شب که مصرف بسیار پایین است مخازن را پر می کنیم تا در طول روز دچار قطعی آب نشویم. لرستانی در پایان افزود: در حال مدیریت شبکه آب رسانی هستیم تا چاه های آب به بهره برداری برسد و مشکل افت فشار آب مردم این منطقه برطرف شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود