26 مرداد 1394
شماره خبر: 147389

باشگاه سوارکاری کارگران در کرج ایجاد می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

باشگاه سوارکاری کارگران در کرج ایجاد می شود


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ایجاد و راه اندازی باشگاه سوارکاری کارگران کشور در مجموعه امام خمینی (ره) شهرستان کرج خبرداد.
اسماعیل خلیلی اظهار کرد: فضای مناسبی در مجموعه کارگران کرج در بخش نگهداری اسب و سوارکاری از سالها پیش ایجاد شده است که متاسفانه به دلایلی رونق لازم را نداشته است.
وی افزود: درسال جاری با بررسی هایی که داشتیم احیاء این مجموعه سوارکاری در دستور کار قرار گرفت و با انتخاب یک پیمانکار جدید به دنبال راه اندازی باشگاه سوارکاری تخصصی کارگران البرز هستیم. خلیلی با بیان اینکه استان البرز یکی از قطب های سوارکاری کشور محسوب می شود گفت: این استان از ابعاد مختلف مستعد توسعه این ورزش است و تلاش می کنیم این امکان را در بخش کارگری استان نیز ایجاد کنیم.
فقدان خوابگاه مانع میزبانی از رویدادهای کشوری است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بزرگترین مشکل ورزش کارگران در بخش سخت افزاری را فقدان خوابگاه عنوان کرد و گفت: متاسفانه این کمبود موجب شده است علیرغم داشتن فضای ورزشی مناسب در کرج از میزبانی رویدادهای کشوری بازبمانیم. وی تصریح کرد: برای رفع این کمبود رایزنی هایی را برای ایجاد یک اقامتگاه در مجموعه امام خمینی (ره) با وزارتخانه داشته ایم و موافقت لازم را برای آغاز طرح مطالعاتی و مقدمات احداث آن در سال جاری گرفته ایم. وی با اشاره به میزبانی مسابقات کشوری آمادگی جسمانی بانوان کارگر کشور در البرز گفت: در حالی که یکی ازبهترین فضاهای سرپوشیده استان را در اختیار داریم اما به دلیل فقدان محل اسکان مجبور شدیم جای دیگری را برای این مهم در نظر بگیریم و امیدوارم درآینده با رفع این مشکل همه فعالیت هایمان در مجموعه کارگران متمرکز شود. خلیلی البرز را قطب صنعت کشور عنوان کرد و گفت: فقط در شهر کرج ۲۵۰ هزار کارگر بیمه شده داریم لذا برای هدایت این پتانسیل عظیم به سمت ورزش و فعالیت های مرتبط با آن باید کار بیشتری کنیم و در یک تعامل مناسب با واحدهای تولیدی و صنعتی ورزش کارگران را به شکل بهتری گسترش دهیم. وی در پایان افزود: شادابی و نشاط کارگر در سایه تحرک و پویایی حاصل می شود و توسعه ورزش در میان قشر کارگران موثرترین راه برای نیل به این هدف است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود