16 فروردین 1391
شماره خبر: 5996

ساماندهی 1500 کارگر استان البرز در ورزش

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ساماندهی 1500 کارگر استان البرز در ورزش

مسئول تربیت بدنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ساماندهی 1500 کارگر فعال بخش‌های تولیدی و خدماتی این استان در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.
جمال منصوریار افزود: این تعداد کارگر در 12 رشته ورزشی فعالیت دارند و با حضور در مسابقات قهرمانی کارگران استان البرز فرصت حضور در مسابقات کارگران کشور را پیدا می‌کنند.
وی با بیان این که در حال حاضر بیش از 20 کارخانه و واحد تولیدی در استان البرز در زمینه ورزش فعالیت مستمر دارند، تصریح کرد: تلاش داریم با رایزنی‌های لازم با مدیریت شرکت‌های مختلف استان زمینه فعال‌سازی ورزش در بین قشر بیشتری از کارگران را فراهم کنیم. مسئول تربیت بدنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز توجه کارگران و نیروی کار را به ورزش عاملی موثر در بالا رفتن میزان بهره‌وری دانست و گفت: خوشبختانه در این ارتباط شاهد علاقمندی زیادی از سوی مدیران واحدهای تولیدی هستیم و آنها دوست دارند در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند. منصوریار در ادامه به شرایط بزرگترین مجموعه ورزشی کارگران استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) در استان البرز از امکانات خوبی برخوردار است و در سال 90 شاهد بهره‌برداری از مانژ سوارکاری این مجموعه بودیم ضمن آن که استخر این مجموعه ورزشی در حال احداث است و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در اواسط امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد. وی در پایان از تدوین تقویم ورزشی کارگران البرز در سال 91 خبر داد و گفت: در این تقویم زمان‌بندی مسابقات انتخابی استان و اعزام‌ها به مسابقات کشوری به انجام رسیده است و امیدوارم با همت کارگران شریف استان بتوانیم به نتایج خوبی در مسابقات پیش رو دست یابیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود