30 شهریور 1394
شماره خبر: 149558

امکان توسعه خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژی در صورت نیاز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امکان توسعه خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژی در صورت نیاز


دبیر بنیاد خیّرین حامیِ پژوهشگاه مواد و انرژی از امکان توسعه خوابگاه دانشجویی این پژوهشگاه در آینده در صورت نیاز خبر داد و گفت: طراحی این خوابگاه به گونه‌ای انجام شده که امکان توسعه آن وجود دارد
عزیزالله یونسی در مراسم افتتاحیه خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژی در کرج افزود: فوندانسیون و اسکلت این خوابگاه به گونه‌ای است که امکان احداث طبقه دوم نیز وجود دارد تا اگر نیاز به توسعه خوابگاه داشتیم، بتوانیم آن را توسعه دهیم. وی ادامه داد: مساحت کنونی این خوابگاه ۴۷۵ مترمربع است که در صورت نیاز تا حدود ۹۰۰ مترمربع فضای مفید، قابل افزایش است ضمن اینکه این خوابگاه ۱۱ اتاق دارد. دبیر بنیاد خیرین حامیِ پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار کرد: در ساخت این خوابگاه تلاش شد تا همه استانداردهای مربوطه رعایت شوند و خیّرین در ساخت این خوابگاه نقش قابل توجهی داشته‌اند. یونسی گفت: ثبت کردن رسمیِ این بنیاد دنبال شده و نامه‌نگاری‌های لازم نیز صورت گرفته است ضمن اینکه از همکاری‌ها و حمایت‌های همه دستگاه‌های ذیربط و خیرینی که در ساخت خوابگاه دانشجویی یادشده حمایت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم. وی افزود: جلب کردن حمایت‌های خیرین به سمت همکاری در تامین نیازهای پژوهشگاه مواد و انرژی تاثیر قابل توجهی در ارتقای فعالیت‌های این پژوهشگاه دارد و لازم است این نیازها به آنها معرفی شود.
احیای فرهنگ خیرات در حوزه تامین نیازهای مراکز پژوهشی ضرورت دارد
دبیر بنیاد خیرین حامیِ پژوهشگاه مواد و انرژی همچنین در ادامه سخنان خود بر اهمیت و ضرورت احیای فرهنگ خیرات در حوزه تامین نیازهای مراکز پژوهشی تاکید کرد و ادامه داد: احیای این فرهنگ با جدیت از سوی پژوهشگاه مواد و انرژی دنبال می‌شود. یونسی افزود: احیای فرهنگ خیرات و معرفی نیازها به خیرین، تاثیرات مثبت و غیرقابل انکاری برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های مراکز پژوهشی خواهد داشت. وی اظهار امیدواری کرد: این پژوهشگاه در مورد سایر پروژه‌های خود نیز از حمایت‌های خیرین بهره‌مند شود و فرهنگ خیرات در زمینه تامین نیازهای مراکز پژوهشی، گسترش قابل توجهی داشته باشد. خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژی با هدف اسکان دانشجویان خانم این پژوهشگاه افتتاح شد.پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین‌دشت کرج در استان البرز مستقر است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود