31 شهریور 1394
شماره خبر: 149638

هشت سال دفاع مقدس تمام معادلات شرق و غرب را به هم ریخت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هشت سال دفاع مقدس تمام معادلات شرق و غرب را به هم ریخت


معاون عملیات سازمان بسیج کشور گفت: رویکرد ملت ایران درهشت سال دفاع مقدس موجب به هم ریختن تمام معادلات شرق و غرب شد چرا که طراحان جنگ تحمیلی علیه ایران به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند.
سردار نصرت الله سیف روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در شهرستان نظرآباد البرز افزود: ملت ایران در دوران جنگ با همه توان در دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه دفاع حضور یافت و در همه شرایط لبیک گوی ولایت فقیه بود که با استقامت و هدایت امام راحل(ره ) توانست به پیروزی برسد. وی اظهار داشت: دو ابرقدرت شرق و غرب به حمایت صدام در جنگ آمدند ولی آنچه مردم ایران را در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رساند همان تفکر و ولایت مداری بود که معادلات دشمن را با شکست مواجه کرد. سیف با اشاره به اینکه تجربه هشت سال دفاع، پشتوانه ای برای انقلاب و نظام اسلامی است ، یادآور شد: یکی از عوامل بازدارندگی دشمن در حمله به ایران از طریق نظامی را همین حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام و همچنین قدرت نظامی بالای کشورمان تشکیل می دهد.
معاون عملیات سازمان بسیج کشور بیان کرد: حفظ حکومت اسلامی مسولیتی است که هر ایرانی باید برای آن بکوشد زیرا این موضوع ریشه در خون پاک شهدای گرانقدر دارد. وی از جنگ نرم به عنوان یکی از توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی یاد کرد و افزود: راه اندازی 143 شبکه ماهواره ای به زبان فارسی و پخش 5 هزار ساعت برنامه از این شبکه ها که آسیب های فرهنگی و اجتماعی را به همراه دارد با اهدافی چون کم رنگ کردن نقش دین و انقلاب درایران اسلامی طراحی شده است که مبارزه با آن به هوشیاری و برنامه ریزی مردم و مسوولان نیاز دارد. سیف، از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب مردمی نام برد و گفت:امروز ملت های مختلف در جهان ازاین انقلاب الگو برداری می کنند. وی در ادامه به توانمندی خاص بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: امروز یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بخش فرهنگی است که برای رفع این نگرانی مردم و مسوولان باید با هم همدل و همراه شوند. وی تاکید کرد : اکنون نیروی مردمی بسیج در کشور از مرز 20 میلیون نفر در حال گذر است و نیروی بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن امتحان خود را به خوبی پس داده سیف گفت: امروز 30 هزار پایگاه بسیج در کشور فعال است و بسیجیان با تبعیت از مقام عظمای ولایت در مسیر ارزش ها گام برمی دارند.در این آیین یگان های نظامی و انتظامی و بسیج مردمی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود