12 مهر 1394
شماره خبر: 150333

عملکرد ائمه جماعات در مراکز درمانی استان قابل تقدیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عملکرد ائمه جماعات در مراکز درمانی استان قابل تقدیر است


عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز و نماینده ائمه جماعات ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با قدردانی از مساعدت های مدیر درمان و روسا و کارشناسان مراکز درمانی اظهار داشت: حضور فعالانه کارکنان مراکز درمانی علیرغم ماهیت شغلی آنان در اجرای نماز جماعت قابل تقدیر است..
لیکن به منظور اجرای هرچه بهتر فریضه نماز یومیه، بایستی زمینه و ساختار فیزیکی مراکز درمانی به نمازخانه مجهز شوند و در مراکزی که فضای کافی در این خصوص ندارند، بستر مناسبی برای اقامه نماز فراهم شود. حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عباس پور اکبر پیشنهاد کرد در صورت امکان در مناسبت های خاص از فعالین نماز قدردانی نموده و نمازخانه های مراکز را بیش از پیش تجهیز شود.
ناصر تقی لیواری نیز در گردهمایی ائمه جماعات که توسط شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز مدیریت درمان برگزار شد، اظهار داشت: حادثه تاسف بار سرزمین منا که در آن تعدادی از حجاج بیت الله الحرام جان خود را از دست دادند ضایعه ای بود که هیچگاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد . وی ضمن تسلیت به بازماندگان، برای مجروحین این حادثه شفای عاجل را از خداوند منان مسئلت نمودند . لیواری با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد ائمه جماعات در مراکز درمانی اظهار داشت: پاسخگویی به مسائل شرعی و آموزه های دینی، ذکر احادیث و روایات ائمه اطهار دربین صلاتین، برگزاری زیارت عاشورا، ذکر ادعیه و تعقیبات نماز و ... از فعالیت های ارزنده ای است که توسط امامان جماعت برگزار می شود. لیکن جهت اجرای بهینه فعالیت های فرهنگی، عبادی و معنوی می بایست از ابزار های ارتباطی دیگری همچون کتب معتبر، رساله های مراجع تقلید، بروشور، پوستر، بنر و غیره نیز به منظور ترویج فرهنگ نماز و فریضین امر به معروف و نهی از منکر بهره برداری نمود. وی با قرائت پیام مدیر درمان استان که به منظور تجلیل از ائمه جماعات صادر شده بود افزود: روحانیون و ائمه جماعات امانتداران ستوده ای هستند که برای اشاعه نماز و ترویج دین مبین اسلام تلاش می کنند و بر ما واجب است که در مناسبت های خاص از پشتکار و همت این بزرگواران تجلیل به عمل آوریم . گفتنی است در این نشست که با حضور ریاست حراست، ریاست امور پاراکلینیک، ریاست روابط عمومی و ائمه جماعات بیمارستان البرز، بیمارستان هشتگرد و درمانگاه های تخصصی شهید بهشتی و ستاد مدیریت درمان در دفتر مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد، معاون اداری مالی، ضمن استماع نظرات و پیشنهادهای سایر مدعوین دستورات لازم را در زمینه اجرای هرچه بهتر فریضه نماز جماعت و مناسبت های مذهبی ابلاغ کرد. در خاتمه این گردهمایی بعد از اقامه نماز جماعت، به ائمه جماعات مراکز تابعه به رسم ادب و احترام و قدردانی از همکاری آنان هدایا و لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود