16 مهر 1394
شماره خبر: 150604

تنها ۲۰ درصد مشکلات ناشی از تحریم است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تنها ۲۰ درصد مشکلات ناشی از تحریم است


رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: برخی مشکلات را مربوط به تحریم ها می دانند، در حالیکه مشکلات اقتصادی ما ۲۰ درصد مربوط به تحریم و ۸۰ درصد آن بستگی به مدیریت دارد.
مراسم بزرگداشت شهدای ناجا و جانباختگان حادثه منا در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، فرمانده انتظامی استان البرز و دیگر مسئولین نیروی انتظامی برگزار شد. رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل نیروی انتظامی گفت: جامعه ما بابت امنیتی که در آن برقرار است هزینه های زیادی پرداخت کرده است . بخش عمده ای از این هزینه ها مخفی بوده و به چشم دیده نمی شود. مصلحی گفت: افراد و مجموعه هایی که به دنبال ایجاد ناامنی هستند به سزای عملشان می رسند و این یکی از هزینه های پنهان ایجاد امنیت در جامعه است. حیدر مصلحی اظهار کرد: ویژگی مهم و بارز نیروی انتظامی این است که مسیر خدمت رسانی و ایجاد امنیت را با عشق و ایثار و درس گرفتن از مسلک سالار شهیدان و اسلام ناب محمدی طی می کنند، لذا لحظه به لحظه خدمت رسانی آنها دارای ارزش الهی و اخروی و اعمال صالحه است.
امنیت و اقتدار حاکم در کشور نتیجه هزینه سنگینی چون خون شهداست
مصلحی افزود: یکی از اهداف خداوند از خلقت انسان این است که به جایگاهی برسد که اعمال صالح برای آخرت خود ایجاد کند و نیروی انتظامی این خصیصه را در خود دارد. مصلحی گفت: یکی از افتخارات و ماموریت های نیروهای انتظامی و دیگر نظامی ها، پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است . وی بیان کرد: امنیت و اقتدار حاکم در کشور نتیجه هزینه سنگینی چون خون شهداست که در دوران دفاع مقدس پرداخت شده است. مصلحی در خصوص حادثه منا گفت: جان باختن زائران خانه خدا نتیجه عناد و دشمنی آل سعود با اسلام است، آل سعود اسلام را ابزاری کرده تا به اهداف پلید خود برسد.
مصلحی ادامه داد: آل سعود در شکل گیری حکومت غاصب اسرائیل تعهد و امضا دارد که پای این قضیه بایستد، چطور می تواند مدعی و مدافع اسلام باشد.
مدافعان حقوق بشر و سازمان ملل در حادثه منا قدمی برنداشتند
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: هرجا که حرکتی بر اساس ارزشهای الهی و نشر اسلام شکل گرفته آل سعود علیه آن ایستاده است و هزینه های سنگینی می کند تا با اسلام مقابله کند. مصلحی با اشاره به این موضوع که استکبار و سازمان ملل همیشه ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند، گفت: آنها در حادثه منا قدمی برنداشتند. مصلحی اظهار کرد: امروزه بیداری اسلامی در دنیای اسلام شکل می گیرد و با وجود اینکه دشمن برای براندازی آن از هر طریق هزینه می کند اما انقلاب مسیر خود را طی می کند و نسل جوان در این زمینه راه خود را طی می کند.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: در زمان دفاع مقدس ما بیشترین تحریم ها را داشتیم و از نظر اقتصادی در شرایط سختی بودیم . وی به شرایط سخت آموزش غواصها اشاره کرد که حتی با وجو نبود وسایل آموزشی و با حداقل امکانات، آموزش می دیدند و در عملیات والفجر ۸ پیروز شدند. وی در ادامه افزود: متاسفانه برخی مشکلات را مربوط به تحریم ها می دانند، در حالیکه مشکلات اقتصادی ما ۲۰ درصد مربوطه به تحریم است و ۸۰ درصد آن بستگی به نحوه مدیریت ما دارد. مصلحی بیان کرد: بیش از چهار سال است که همه دنیای استکبار ایستاده اند و هزینه می کنند تا اسلام را از بین ببرند و در این زمینه ضربه های زیادی به کشور ما زده اند و فتنه سال ۸۸ یکی از اقدامات آنها بود و قطعا این فتنه ها ادامه خواهد داشت. مصلحی در پایان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در فتنه ۸۸ گفت: همیشه باید هوشیار بوده و پیچیدگی ها را کشف کنید تا با درایت و ایثارگری، موفقیتهای خوبی در ایجاد امنیت کسب کنید.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود