7 آذر 1394
شماره خبر: 153721

اجتماع بزرگ بیسجیان شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجتماع بزرگ بیسجیان شهرستان ساوجبلاغ


فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ دراجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان با اشاره به گسترش تفکر بسیج گفت:روز به روز که از انقلاب می گذرد،شاخ وبرگ بسیج رشدکرده و می رود تا سرتاسرگیتی را فرا گیرد.
وی افزود:تفکربسیجی مهمترین چیزی است که امروز درجهان ریشه می زند وآن هم به برکت وجود بسیج وانقلاب است. سرهنگ لشگری گفت:یکی از ارزشمندترین برکات بسیج درکشورمان،همین سایه امنیت وآرامش است که درسایه بسیج ولایتی ایجاد شده است. وی اخلاص بسیجی را کار برای رضای خدا دانست وافزود:ما اگر این شاخصه را درخودحفظ کنیم،در علم وفناوری وسایر بخشها هم موفق خواهیم بود.
سرهنگ لشگری دربخش دیگری به روش جدید دشمن درتقابل باجمهوری اسلامی پرداخت وگفت:قبلا"دشمنان از روش فشار برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کردند ولی امروزه روش تازه ای به نام تعامل ونفوذ را در پیش گرفته که از روشهای قبلی کم هزینه تر است . وی افزود:دشمن ما تجربه خوبی کسب کرده وهمانطور که ما پیشرفت داشته ایم،نقشه های دشمن هم پیشرفت کرده است پس باید بیشتر به هوش باشیم. فرمانده سپاه ساوجبلاغ حضور بسیجی وار را از مهمترین عوامل مقابله با توطئه های دشمن دانست. سرهنگ لشگری گفت:مسئولین هم مواظب انتخاب خود باشند تا عوامل نفوذی در دستگاهها وادارات نفوذ نکنند چون درشرایط حساسی قرار داریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود