26 دی 1394
شماره خبر: 156592

نیروهای مسلح ایران هر نوع تحرکی در منطقه را رصد می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نیروهای مسلح ایران هر نوع تحرکی در منطقه را رصد می کنند


امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با تمجید از اقتدار و هوشیاری نیروهای مسلح کشور، گفت: نیروهای مسلح هر نوع تحرکی در منطقه را رصد می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ناطقی درخطبه های نمازجمعه این هفته ساوجبلاغ، به دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی با دو شناور اشاره و خاطرنشان کرد: این عمل نشانه بیداری، هوشمندی و دقت نیروهای مسلح سپاه ایران در برابر تحرکات آمریکایی ها در منطقه است. وی تصریح کرد: فرزندان شما، نیرو های مسلح عزیز، همه تحرکات مستکبرین و در راسشان آمریکا را در منطقه رصد می کنند.
امام جمعه ساوجبلاغ تاکید کرد: این درس عبرتی برای آمریکایی ها است که چه اندازه در برابر نیروهای مقتدر کشور ما آسیب پذیر هستند. اینها گمان نمی کردند که دستگاه های اطلاعاتی ایران از طریق نیروی دریایی وجب به وجب آبهای این کشور را تحت کنترل داشته باشند. ناطقی تصریح کرد: چقدر مسئولین جمهوری اسلامی، بردبار و حلیم هستند که پس از بررسی و بدون کمترین صدمه آنها را آزاد کردند و این عزت و اقتداری است که در سایه فرهنگ اسلام و قران و محمد و آل محمد(ص) و تحت فرمان ولی فقیه در کشور و منطقه نور افشانی می کند. امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: سران آمریکا در سال 1997 میلادی حدود 60 نفر از کارشناس زبده را انتخاب کردند تا با مطالعه و تحقیق، آینده آمریکا را ارزیابی کنند و چه کنند که اقتدار آمریکا در آینده حفظ شود و از درون نپاشد و نپوسد، این 60 نفر 3 سال به مطالعات خود ادامه دادند و در سال 2000 میلادی حاصل مطالعات خود را در مورد مسائل مختلفی ارائه دادند. از جمله درمورد مسائل سیاسی و منطقه ای و استیلای آمریکا در منطقه و در مورد مسائل سیاسی جهان و نقش آمریکا گفتند که اگر آمریکا تا سال 2025 توانست قلب منطقه را به دست بگیرد، زنده می ماند وگرنه مرگ مغزی شده و همچون شوروی سابق، دچار فروپاشی می شود.
وی ادامه داد: قلب منطقه، خاورمیانه است و لذا گفته اند که در خاورمیانه باید ایران تسخیر شود و گرنه امریکا نمی تواند به قلب منطقه تسلط پیدا کند. گفتند که باید نفوذ ایران را در منطقه کم کنیم و از آنجایی که مستقیم نمی توانیم با ایران وارد جنگ شویم، پس باید شاخ و برگ های ایران را بزنیم. امام جمعه ساوجبلاغ افزود: آمریکایی ها تاکید کردند که ایران در افغانستان، سوریه، عراق و کشورهای حاشیه منطقه و کشورهای مسلمان جهان نفوذ دارد و لذا برای این که بتوانیم نفوذ ایران را کم کنیم، لازمه این کار این است که در بعضی از کشورها جنگ نیابتی درست کنیم. در یمن و سوریه جنگ نیابتی درست کردند، داعشی ها و النصره را به سوریه فرستادند و آل سعود را به یمن فرستادند و حتی اینها احتمال نمی دادند که مردم یمن بتوانند به این اندازه مقاومت کنند. ناطقی تاکید کرد: بخاطر ماندگاری انقلاب اسلامی، یعنی همان انقلاب اسلامی که امام (ره) در این منطقه پایه ریزی کرد، همان انقلاب اسلامی که امروز رهبر عظیم الشان انقلاب برای آن فریاد می زند، پای خود را جای پای امام(ره) گذاشت و این کشتی انقلاب اسلامی را هدایت می کند، نه زیر بار سلطه و ظلم می رویم و نه به کسی ظلم می کنیم. وی ادامه داد: همه این تلاش ها و همه آن جبهه های کاذبی که درست کردند، همچون داعشی ها، النصره ها و وهابی ها و امثال اینها، برای این است که بتوانند قدرت ماندگاری انقلاب اسلامی را از بین ببرند. امام جمعه ساوجبلاغ تاکید کرد: همانطور که رهبری فرمودند مجلس خبرگان کار ساده ای نیست. بعضی ها خیال می کنند که سالی یکی دو بار جلسه تشکیل می دهند و بعد متفرق می شوند. در صورتی که اینگونه نیست ، مجلس خبرگان ، رهبر را انتخاب می کنند که کلید حرکت انقلاب با تفکر امام(ره) به دست آن رهبر است. این رهبری است که ریل گذاری می کند تا این قطار انقلاب در مسیر خود حرکت کند و در طول مسیر کج و منحرف نشود. وی افزود: خبرگان باید کسی را انتخاب کند که جلوی هجمه های دشمن، شجاعانه و مقتدرانه و هوشمندانه بایستد، شگرد دشمن را بشناسد و نقش بر آب کند. این ویژگی یک رهبر آگاه و بیدار دل است. ناطقی تاکید کرد: امام (ره) فرموده بودند که ولایت فقیه همان ولایت پیامبر مکرم اسلام(ص) و ولایت امیر المومنین(ع) است. امروز رهبری بیدارتر، شجاع تر، حکیم تر، دشمن شناس تر از این مرد بزرگ یعنی حضرت امام خامنه ای سراغ نداریم. امام جمعه ساوجبلاغ افزود: باید چشمان مان را باز کنیم تا شخصی را به عنوان خبرگان انتخاب کنیم که پدر و مادر و گذشته و سرسپردگی به انقلاب و تفکرات امام(ره) و ایمان او را نسبت به ولایت بشناسیم و سپس رأی دهیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود