17 فروردین 1395
شماره خبر: 160681

دانشگاه نقش موثری در فرهنگسازی جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دانشگاه نقش موثری در فرهنگسازی جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی دارد


در جلسه دیدار نوروزی ریاست با کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، حجت الاسلام والمسلمین فرید مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، با تبریک سال جدید و اشاره به شعار سال 95 به بررسی این شعار پرداخت و گفت: ..
چه بخواهیم و چه نخواهیم کشور و نظام ما دشمنانی دارد که در هر لحظه مترصد ضربه زدن به آن هستند و امروز باید بدانیم که یکی از معضلات جامعه ما اقتصاد است که می بایست با باور ما می توانیم که امام راحل برای جامعه ما به ارمغان آورده است تلاش کنیم و نشان دهیم که فکر و اندیشه می تواند گره های کور را باز کند. وی تاکید کرد که با تکیه بر سیاست های اصل 44 می توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بها دادن به اقتصاد داخلی، دقت مدیریت در منابع ارزی، فرهنگ سازی در جامعه و صرفه جویی و مدیریت مصرف، کلان نگری در کنار جزئی نگری در تصمیمات اقتصادی و مدیریتی، شناسایی تفکر اقتصاد مقاومتی، عملیاتی کردن بخش های اقتصاد بنیان، استفاده از زمان، منابع و امکانات می توان ثبات را به اقتصاد جامعه القاء کرد و این امر ضمن کارآفرینی و ایجاد اشتغال، اقتصاد را هم از رکود خارج می کند.
مسئول نهاد رهبری واحد کرج نقش دانشگاه ها را در اقتصاد مقاومتی در بخش فرهنگ‌سازی و علمی بسیار موثر برشمرد و گفت: با حذف بروکراسی اداری و تاکید بر اقتصاد دانش بنیان گام های موثری در عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و شکوفایی جامعه برداشته می شود. وی در پایان ضمن آرزوی تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری، از درگاه ایزد متعال صحت، عافیت و امنیت را برای تمامی مسلمین جهان مسئلت داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود