26 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163028

ديدار فرمانده انتظامي استان با مديران ارشد دستگاه قضائي

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ديدار فرمانده انتظامي استان با مديران ارشد دستگاه قضائي


با هدف ارتقاي سطح تعامل پليس و دستگاه قضا، فرمانده انتظامي استان البرز با مديران ارشد دستگاه قضائي اين استان ديدار و گفت و گو کرد.
سردار "کامراني صالح" ، فرمانده انتظامي استان البرز با "فاضليان"، رئيس کل دادگستري البرز و "حاجي رضا شاکرمي"، دادستان عمومي و انقلاب کرج ديدار کرد و پيرامون مسائل مشترک بين پليس و دستگاه قضا در البرز و راهکارهاي افزايش کمي و کيفي تعاملات به بحث و تبادل نظر پرداخت. فرمانده انتظامي استان البرز گفت: خوشبختانه مشارکت و تعامل بسيار خوبي بين پليس و دستگاه قضا در استان البرز وجود دارد و اميدواريم که روز به روز اين هم افزايي بيشتر شود. وي بيان کرد: امنيت، رکن اصلي توسعه همه جانبه در همه جوانب است و پليس و دستگاه قضا با مشارکت و هماهنگي مي توانند نقش کليدي در ارتقاي آن داشته باشند. سردار کامراني صالح، خاطرنشان کرد: موقعيت ويژه دستگاه قضا در رسيدگي به مطالبات به حق اشخاص و صدور احکام قضائي باعث استقرار عدالت در جامعه مي شود که يکي از اهداف اصلي دين مبين اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضائي تمام توان خود را در برقراري نظم و امنيت و گرفتن حق مظلومان و استقرار نظم و امنيت به کار مي گيرد. اين مقام انتظامي، خاطر نشان کرد: آشنايي مردم با قوانين و مقررات يکي از اقدامات اساسي در موضوع توسعه فرهنگ شهروندي است که يکي از حوزه هاي مشترک پليس و دستگاه قضا است.
وي، يادآور شد: اقدامات دستگاه قضا و پليس بايد با هدف احقاق حقوق مظلومان و تأديب شايسته ظالمان باشد و نبايد در اين زمينه از تربيت و اصلاح مخلان نظم و امنيت غافل شد چرا که درغير اين صورت اين اقدامات اثر لازم را نخواهند داشت. سردار کامراني صالح در پايان گفت: امروز پليس از مردم و با مردم است و براي تحقق شعار جامعه محوري اقدامات متعددي را در دستور کار خود دارد تا شهروندان را به خودپايي و رعايت قوانين و مقررات ترغيب کند.




منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود