30 مرداد 1395
شماره خبر: 168627

دادستان کرج: زندانیان واجد شرایط، رای بازدریافت می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دادستان کرج: زندانیان واجد شرایط، رای بازدریافت می کنند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اقدامات قضایی برای کاهش جمعیت کیفری ندامتگاه ها گفت: زندانیان واجد شرایط، رای باز دریافت می کنند.
حاجی رضا شاکرمی در نشست ساماندهی زندانیان استان البرز با بیان اینکه هدف از اجرای مجازات، اصلاح بزهکاران است، افزود: هرجا بزهکار اصلاح و متنبه شود، باید برایش راه حلی ایجاد کرد تا به جامعه برگردد. وی با اشاره به وضعیت اشتغال زندانیان اظهار داشت:اشتغال زندانیان یکی از راه هایی است که باعث تشویق زندانی ها ، اصلاح آنان وحل مسایل اجتماعی ، خانوادگی و روانی شان می شود. شاکرمی گفت:زندانیانی که حسن خلق و رفتار اصلاح شده دارند ، در صورت تایید رفتار آنان، طی فرایندی، رای باز دریافت می کنند یعنی در خارج از زندان در مکان هاییمشغول به کار می شوند و شب ها هم نزد خانواده هایشان خواهند بود. وی با اشاره به بازدید قضات و مسئولان از ندامتگاه کرج افزود: در این بازدید ها مسایل ، مشکلات و درخواست برخی از زندانیان مورد بررسی می گیرد و دستوراتی صادر می شود.
وی ادامه داد: در بازدید امروز دستورات شامل زندانیانی شد که مریض یا صعب العلاج هستند که به هرحال قانون هم برای این دسته از زندانیان نیز راهکارهایی پیش بینی کرده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود