27 تیر 1396
شماره خبر: 181200

مادر شهید مدافع حرم از آرمان های بزرگ فرزندش سخن گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مادر شهید مدافع حرم از آرمان های بزرگ فرزندش سخن گفت


دکتر علیرضا رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج ، دکتر امیر محمودی سرپرست معاونت دانشگاه در امور سما و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی کرج و آموزشکده سمای کرج ضمن حضور در منزل شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشجوی ممتاز آموزشکده سمای کرج با خانواده آن شهید والامقام ملاقات کرده و به مقام شامخ شهید قبادی و خانواده اش ادای احترام کردند.
مادر شهید قبادی ضمن برشمردن برخی از سجایای اخلاقی فرزند خویش از آرمان ها و اهداف والای این شهید گرانقدر در دفاع از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن گفت.
این مادر شهید در حالیکه در دلتنگی فرزند برومندش می گریست از شجاعت، احساس مسئولیت و تعهد وی در قبال اطرافیان یاد کرد و از جوانان خواست که نگذارند آرمان های این عزیزان فراموش شود و همیشه پشت سر مقام معظم رهبری و در خط ولایت فقیه حرکت کنند. دکتر رحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز ضمن دلجویی از خانواده این شهید والامقام از شهدای مدافع حرم به عنوان اسطوره های شجاعت و تعهد یاد کرد و گفت: عمل این شهیدان قابل وصف و جبران نیست و همین تکرار نشدنی بودن آنهاست که یاد آنان را تا همیشه ماندگار می کند. وی تاکید کرد: جوانان بویژه دانشجویان به این شهدا به عنوان الگو نگاه می کنند و ادامه راه آنان را وظیفه شرعی و دینی خود می دانند. در این دیدار پیام‌های تسلیت دکتر نوریان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن قرائت، به مادر بزرگوار شهید قبادی تسلیم شد. گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تا کنون دو دانشجوی خود را به عنوان شهید مدافع حرم به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است. لازم به ذکر است پیکر پاک شهید علیرضا قبادی در خردادماه امسال در میان حزن و اندوه جمع کثیری از مردم شهید پرور کرج، هم کلاسی ها و جمعی از دانشگاهیان استان البرز تشییع شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود