7 مرداد 1396
شماره خبر: 181623

بهره مندی بیش از 59 هزار نفر از خدمات پایگاه های بهزیستی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بهره مندی بیش از 59 هزار نفر از خدمات پایگاه های بهزیستی البرز


مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: 59 هزارو973 نفر از ساکنان مناطق آسیب خیز این استان از خدمات اجتماعی پایگاه های این نهاد حمایتی بهره مند شدند .
داریوش بیات نژاد افزود: این افراد مربوط به پنج منطقه آسیب خیز استان البرز هستند که از خدمات اجتماعی از جمله اصلاح وضعیت ساختاری و فیزیکی منطقه وارائه خدمات عمومی بهره مند شدند . وی ادامه داد: برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، در قالب 4 فعالیت خط تلفن مشاوره ای 123، خدمات سیار اورژانس اجتماعی، مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی و پایگاه های خدمات اجتماعی) در مراکز اورژانس اجتماعی البرز به افراد درمعرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی خدمات تخصصی و عمومی ارائه می شود. بیات نژاد گفت: سامانه 123 در سه شهرستان کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد گزارش های مردمی از آسیب های اجتماعی شامل کودک آزاری، همسر آزاری و خشونت های خانگی را دریافت می کند. وی اضافه کرد: اطلاع رسانی مناسب مردم در زمینه آسیب های اجتماعی در کاهش این آسیب ها تاثیر گذار خواهد بود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: پایگاه های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه ای و آسیب خیز به شناسایی افراد درمعرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی پرداخته و با همکاری ارگانهای مرتبط و داوطلبین و افراد توانمند منطقه، به ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری و در صورت نیاز، ارجاع افراد به واحد ها یا ارگانهای مرتبط می پردازد. بیات نژاد یادآورشد: امسال سه هزار و 991 نفر از خدمات تخصصی پایگاههای خدمات اجتماعی بهره مند شده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود