13 مرداد 1396
شماره خبر: 181927

اعتماد به نفس و ایمان من را پیشرفت من را رقم زد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعتماد به نفس و ایمان من را پیشرفت من را رقم زد


کارآفرین جوان البرزی گفت: اعتماد به نفس و ایمان من را پیشرفت من را رقم زد.
پیمان محمودی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کارگاه کارآفرینی، گفت: تنها با ۶ میلیون تومان شروع به کار کردم که در حال حاضر با گسترش این کارگاه سرمایه‌ام را به ۶۰ میلیون تومان افزایش داده‌ام.
وی عوامل موفقیت خود را پشتکار، ایمان و علاقه می‌داند و می‌گوید: براساس علاقه ای که به این کارداشتم وهمچنین با مطالعه و تجارب شخصی تصمیم به تشکیل این کارگاه گرفتم که خوشبختانه پیشرفت‌های زیادی کرده‌ام. این کارآفرین موفق که متولد ۱۳۷۰ و دارای فوق دیپلم الکترونیک است؛ توانسته علاوه بر اشتغال زایی برای خود موفق به ایجاد شغل برای تعدادی دیگر نیز شود. وی اظهارداشت: علاوه بر خودم دو نفر دیگر به طور مستقیم و سه نفر به طور غیرمستقیم در این کارگاه مشغول به کارهستند. کارآفرین جوان البرزی ادامه داد: حدود یکسال است که از تشکیل این کارگاه می‌گذرد، در ابتدا هزار و 500 بلدرچین نگهداری می‌کردم که الان تعدادشان به هزار و بلدرچین رسیده است. محمودی در ادامه گفت: تاکنون وام و تسهیلاتی دریافت نکرده‌ام و با سرمایه شخصی شروع به کار کردم اما برای گسترش این کارگاه برای وام اقدام خواهم کرد.
وی در پایان دلیل موفقیت خود را پشتکار، اعتماد به نفس و ایمان بیان کرد و گفت: حتی با سرمایه اندک ولی با اعتماد به نفس و پشتکار می‌شود کار کرد و موفق بود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود