24 مرداد 1396
شماره خبر: 182457

نویسنده کتاب "دختری با روبان سفید " میهمان اعضا کانون مرکز شماره یک کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نویسنده کتاب "دختری با روبان سفید " میهمان اعضا کانون مرکز شماره یک کرج


، ویژه برنامه بحث کتاب «دختری با روبان سفید » نوشته «مژگان کلهر» با حضور خود او و جمعی از کارشناسان و مربیان و اعضا مرکز شماره یک کرج برگزار شد .
فاطمه علیپور، مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت : این نویسنده با ذوق کاملا غیر منتظره در مراسم بحث کتابش حضور یافت و ادامه داد : مدتی قبل تصمیم گرفتیم کتاب «دختری با روبان سفید » را همراه با اعضا و والدین علاقه مند به بحث بگذاریم و وقتی برای کسب اطلاعات راجع به نویسنده کتاب مراجعه کردیم متوجه شدیم ایشان ساکن استان البرز هستند و پس از تماس تلفنی ، با اشتیاق در این مراسم حضور یافتند.
وی هم چنین گفت : این برنامه با هدف تشويق اعضا به كتابخواني برگزار شده بود و اعضا ضمن نقد کتاب و بحث در رابطه با آن ، در حالی که همگی روبان سفید زده بودند، سوالات خود از نویسنده را پرسیدند.
مژگان کلهر نکاتی را در این نشست برای اعضا بیان کرد که نداشتن آزادی عمل در نوشتن، دخالت نداشتن نویسنده در تصویرگری، مشخص نبودن مسیر داستان از ابتدا، ضربه زدن برخی موارد حذفی به آثار، تلاش بسیار نویسنده برای انتخاب اسم شخصیت ها، روند ویژه فرآیند ترجمه، باور پذیری، عدم شتاب زدگی در پایان داستان، آغاز مناسب و اثر گذار از جمله مواردی بود که توسط این نویسنده مطرح و با توضیحات مریم کوچکی، کارشناس ادبی استان برای اعضا شرح داده شد . گفتنی است که این نویسنده، مترجم و ویراستار موفق کشور، در پایان از اعضا فعال مرکز تجلیل کرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود