8 مرداد 1397
شماره خبر: 199134

رمز موفقیت کشور در زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رمز موفقیت کشور در زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: رمز موفقیت کشور در زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی است، فرهنگی که قابلیت صدور به سراسر جهان را دارد.
سردار سید یوسف مولایی گفت: ملت ایران راه شهدا را با زنده نگه داشتن نام و خاطره آنان، ادامه خواهند داد، چرا که هرکجا، نام آنان گرامی داشته شود، پیروزی و اقتدار نیز جلوه بیشتری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه شهدای ما در جبهه‌های حق علیه باطل کارهای نشدنی را امکانپذیر کردند، گفت: ایثارگران و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با آنچه که در توان داشتند با دشمنان جنگیدند و بزرگترین سلاحشان، روحیه ولایت‌مداری و اطاعت از فرامین رهبری بود که کمر دشمن را شکست. فرمانده سپاه استان البرز یادآور شد: علت عصبانیت همیشگی آمریکا از ایران اسلامی، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنانش است و یک اتحاد و همدلی دائمی بین مردم و مسئولین وجود دارد که برای استکبار هراس انگیز است و خواب را از چشمانش می رباید. مولایی با بیان اینکه آمریکا باید از عصبانیت خود بمیرد،گفت: همین قشر جوان و نسل جدید ما می‌تواند کمر دشمن را خم کند، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان آن نسل سنگرها را پر کردند و برای دفاع از خاک، دین و ناموس جان دادند. وی همچنین خاطر نشان کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی برخی از افراد بودند که با هدف ضربه زدن به کشور و مردم، به کارشکنی و خالی کردن پشت رزمندگان دست زدند ولی سرانجام با وحدت و ایستادگی مردم ایران، از میدان بدر شدند و دشمن به زانو درآمد. فرمانده سپاه استان البرز در پایان ادامه راه شهدا را رمز موفقیت دانست و اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی، موفقیت ایران را محقق میکند و در این برهه که هجمه دشمن اینقدر زیاد است فرهنگ‌ ایثار و شهادت به کمک مشکلات ما خواهد آمد. مولایی افزود: فرهنگ شهادت، فرهنگی ناب است که قابلیت صدور به سراسر جهان را دارد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود