3 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6515

دشمن از روحیه ولایت‌مداری سپاه هراس دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دشمن از روحیه ولایت‌مداری سپاه هراس دارد

فرمانده سپاه ناحیه کرج تاکید کرد: علت اصلی دشمنی و هراس غربی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روحیه ولایت‌مداری این نیرو است.
سرهنگ احمدرضا باهک اظهار داشت: ایران اسلامی امروز تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان غربی قرار دارد و آنها می‌خواهند ملت ما را نسبت به اهداف و دستاوردهای انقلاب مایوس کنند. وی تصریح کرد: با وجود آنکه تمام کشورهای استکباری در شرایط فعلی به دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته‌اند، اکثر توطئه‌های آنها خنثی شده و علت آن نیز وجود نیرو‌های نظامی مقتدر و آماده در کشورمان است. این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: یکی از این نیروهای نظامی سپاه پاسداران است که با روحیه ولایی، بسیجی، شهادت‌طلبی و ایثارگری آماده و گوش به فرمان ولایت است.
* خیلی‌ از کشورها آرزوی داشتن سپاه را دارند
باهک با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه مطرح است، گفت: ملت‌هایی که نمی‌خواهند زیر سلطه غربی‌ها زندگی کرده و به دنبال آزادی و اجرای عدالت هستند، رفتار سپاه را الگو قرار داده آرزوی داشتن چنین نیروی مقتدری را دارند. وی تاکید کرد: علت این است که نیروهای سپاه از منافع شخصی گذشته و تمام تلاش خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم مسلمان ایران به میدان آورده‌اند. فرمانده سپاه ناحیه کرج اظهار داشت: دستاوردهایی که سپاه در تمام حوزه‌ها برای انقلاب و کشور داشته، بی‌نظیر بوده و نتیجه تلاش مخلصانه و ایمان راسخ نیروهای ولایت‌مدار سپاه در خدمت به اسلام و انقلاب است.
* سپاه اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهد
باهک مهمترین دلیل دشمنی غربی‌ها با سپاه را روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی این نیروی نظامی عنوان کرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس و در حالی که سپاه به تازگی تاسیس شده بود، تنها به دلیل این اتکا به روحیه توانستیم در برابر ارتش تا بن دندان مسلح صدام ایستادگی کنیم. وی تاکید کرد: امروز سپاه با انگیزه کامل و با افزایش توان نظامی و دفاعی خود، در برابر هر دشمنی مقاومت کرده و اجازه نمی‌دهد که دشمنان ما به آرمان‌های انقلاب و خاک کشور تعرض و دست‌درازی داشته باشند. باهک در پایان گفت: حفظ روحیه ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی، ایثار و فداکاری از جمله مهمترین وظایفی است که هر سپاهی در شرایط امروز باید برای آن تلاش کند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود