14 آبان 1390
شماره خبر: 2413

دادگو: عملکرد شهرداری کرج درساماندهی بهنگام سیلاب های ناشی از بارندگی مطلوب بوده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دادگو: عملکرد شهرداری کرج درساماندهی بهنگام سیلاب های ناشی از بارندگی مطلوب بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج با بهره مندی از ظرفیت های موجود در مهار حوادث ناشی از بارندگی های اخیر کرج عملکرد بسیار مطلوب و خوبی داشته است.
محمود دادگو در گفتگو با برنامه رادیویی شهر من سلام با اشاره به میزان و حجم بالی بارندگی های اخیر کرج اظهارداشت: آمادهنبودن برخی زیرساخت های شهری این کلانشهر در بعضی نقاط شهر دچار آبگرفتگی شد.
وی با اشاره به حضور عوامل شهرداري كرج از ابتداي بارش باران طي چند روز اخير بیان کرد: بسیج نیروهای خدمات رسان شهرداری به ویژه عوامل و نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری کرج نقش بسزایی در کاهش میزان خسارات ناشی از بارندگی را داشته است.
دادگو ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری کرج برای کنترل و مهار سیلاب و آبگرفتگی بارندگی های روزهای اخیر کرج گفت: ارزیابی اعضای شورای اسلامی شهر کرج از نحوه ساماندهی و رسیدگی مجموعه شهرداری به وضعیت این کلانشهر در روزهای بارندگی بسیار مطلوب بوده است.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی شهردار کرج در محل هایی که تجمع آبگرفتگی در آن به دلیل نا مناسب بودن زیرساخت های شهری بیش از قسمت های دیگر شهر بوده است، اظهارداشت: حضور مستمر شهردار در این مکان ها نشان از توجه مدیریت شهری به مسائل شهری است.
دادگو همچنین به حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج در منطقه سهرابیه اشاره کرد و افزود: با تلاش و همت مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شهرداری و شورای شهر، سیل در این منطقه با کمترین میزان خسارت مهار شد.
این مسئول با بیان اینکه، مجموعه مدیریت شهری با همه توان و ظرفیت موجود حوادث احتمالی ناشی از شدت بارندگی را مهار کرد، اظهارداشت: خوشبختانه این بارندگی خسارت جانی در پی نداشته است و این مهم مرهون تلاش ها و خدمات رسانی بهنگام نیروهای خدمات رسان شهرداری است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر برنامه ریزی مدون و از پیش تعیین شد برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از بروز حوادث غیر مترقبه تصریح کرد: در پی این بارندگی نیاز است جلسه ای مبنی بر رسیدن به راهکارهای موثر برای کنترل حداکثری آثار حوادث خغیر پیش بینی شده با استانداری برگزار شود. دادگو ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه رسیدن به نظر وبرنامه ای واحد برای مهار و کنترل حوادث غیر مترقبه در این کلانشهر است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود