4 خرداد 1392
شماره خبر: 25948

کسب حلال و توسعه اشتغال از اهداف مهم بنیاد تعاون زندانیان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کسب حلال و توسعه اشتغال از اهداف مهم بنیاد تعاون زندانیان البرز


سپیدارآنلاین: رئیس هیات اجرائی بنیاد تعاون زندانیان استان البرز گفت: کسب حلال، اخلاق مداری و توزیع عادلانه منابع و توسعه اشتغال و حرفه آموزی از اهداف مهم بنیاد تعاون زندانیان استان البرز است.
سیدابوالقاسم علوی در حاشیه افتتاح فروشگاه عرضه محصولات پروتئینی که با همکاری بنیاد تعاون و شرکت رادین راه اندازی شده است، افزود: امروز در بخش بنیاد تعاون زندانیان کشور شاهد موفقیت های خوبی همچون به کارگیری 48 هزار زندانی در مراکز اشتغال و دریافت 70 هزار گواهینامه فنی و حرفه ای توسط زندانیان بوده ایم. وی در خصوص برنامه های آینده بنیاد تعاون زندانیان استان البرز نیز گفت: فعالیتهای اقتصادی زیادی طرح ریزی و برنامه ریزی شده که طرح اورهال (تعمیر و بازسازی ) واگن های قطار در ندامتگاه فردیس، کابینت سازی، نجاری و تولید مبل و ساخت چند سوله اشتغال و کارگاه از مهمترین آنها است.
معاون بنیاد تعاون زندانیان استان البرز نیز در این آیین هدف از توسعه اشتغال و حرفه آموزی را حمایت از زندانی و خانواده های آنان دانست و افزود: بنیاد تعاون زندانیان کشور با ایجاد 31 دفتر نمایندگی در سطح مراکز استانها تلاش خود را در ریشه کن کردن یکی از معضلات اجتماعی به نام بیکاری که سبب بسیاری از جرائم فردی است به عمل آورده است. علی خاکی افزود : بنیاد تعاون زندانیان استان البرز یکی از بزرگترین دفاتر 31 گانه بنیاد تعاون کشور است که فعالیت های خود را در چهار ندامتگاه قزلحصار ، کرج ، رجائی شهر و فردیس و در 72 رشته شغلی به انجام می رساند و امروز هم شاهد افتتاح عرضه مواد پروتئینی حامی امید با همکاری شرکت رادین هستیم. وی یادآور شد: قرار است فروشگاههای زنجیره ای تحت همین نام در سطح شهر فعال شود. مدیرعامل شرکت رادین نیز در این آیین گفت: زندانی محصول کارکرد نامناسب برخی دستگاههای اجرائی و نهادهای مدنی است و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود