14 دی 1400
شماره خبر: 261598

همایش گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرماندهی انتظامی استان البرز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، روز سه شنبه همایش گرامیداشت یادو خاطره این شهید والامقام را در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی گفت : شهادت شهید سلیمانی یکی از ملی ترین صحنه های انقلاب بود مکتب ایشان می تواند انسان هایی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کند.وی اضافه کرد: اخلاص و خضوع شهید سلیمانی باعث شد که نام این شهید بزرگ در کنار شهدای کربلا قرار گرفته و در اشعار شاعران و مداحان با نام علمدار جبهه مقاومت یاد شود.
وی گفت: دوستان و اطرافیان حاج قاسم قبل از شهادت ایشان گواه هستند که حاج قاسم از چند روز قبل از شهادتش خود را برای این واقعه عظیم آماده کرده بود.
حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: شهادت شهید سلیمانی هم مانند مجاهدت او بزرگ بود و این شهید بزرگوار همانند مولا امیرالمومنین (ع) به دست شقی ترین افراد زمان شهید شد و با دستان انتقام خداوند انتقام خون شهید خود را خواهیم گرفت. وی با اشاره به اینکه شهادت مزد سال‌ها مجاهدت شهید سلیمانی بود، گفت: تا زمانی که سلیمانی ها و حججی ها در این کشور حضور دارند دشمنان باید خواب شکست انقلاب اسلامی را ببیند. وی بیان داشت: خداوند را شاکریم که کشور دوباره به نام و یاد شهید سلیمانی مطهر و همچنین منور به عطر فخر خاندان نبوت حضرت زهرا (س) شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود