23 بهمن 1402
شماره خبر: 300847

ارائه بیش از 3200 خدمت توسط معاونت بهداد انتظامی البرز در دهه فجر انقلاب اسلامی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهي انتظامي استان به تشريح عملکرد اين معاونت در ايام دهه فجر انقلاب اسلامي پرداخت.
دکتر "محمد داوودي روشن" با تبريک ايام اعياد شعبانيه، بيان داشت: همزمان با ايام دهه فجر انقلاب اسلامي، معاونت بهداد فرماندهي انتظامي استان البرز در سراسر استان با شيوه هاي مختلف از قبيل استقرار تيم پزشکي در مراسمات اين دهه، حضور در مناطق محروم و حضور مضاعف تيم پزشکي در مراکز بهداري، اقدام به خدمت رساني ويژه به کارکنان و عموم شهروندان نمود.
وي افزود: در ايام دهه فجر معاونت بهداد انتظامي استان البرز در مجموع بيش از 3 هزار و 200 خدمت رساني به کارکنان پليس و عموم شهروندان ارائه نموده که اين خدمات رساني از قبيل سنجش ميزان قند خون، ارائه پمفلت هاي آموزشي، ويزيت بيماران از سوي متخصصان و خدمات مشاوره پزشکي بوده است. اين مقام مسئول در بخش ديگري از مصاحبه خود به انجام هماهنگي‌هاي لازم براي حضور تيم انتقال خون در ستاد فرماندهي انتظامي استان پرداخت و گفت: خوشبختانه اين اقدام مورد استقبال کارکنان قرار گرفته و تعداد قابل توجهي از همکاران در اين پويش معنوي شرکت کردند.
دکتر داوودي روشن در پايان خاطرنشان کرد: مجموعه بهداري انتظامي استان با به کارگيري پزشکان متخصص و کادر مجرب نسبت به خدمت رساني مطلوب و درخور شان کارکنان اقدام مي نمايد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود