27 فروردین 1403
شماره خبر: 303073

جشنواره لاله ها فرصت حضور جهادگونه بانوان مومن است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت حضور پرشور فعالان مسجدی در جریان جشنواره باغ لاله های کرج گفت: رویداد ملی جشنواره لاله ها فرصت حضور جهادگونه بانوان مومن و عفیفه است.
حجت الاسلام کاظم شکری در خصوص برپایی جشنواره گل لاله در کرج در جمع اصحاب رسانه،‌ گفت: بهره مندی از پیوست فرهنگی یکی از ضرورت های برنامه های اجرایی است؛ این امر جریان سازی و مطالبه گری را به همراه دارد. مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: جشنواره لاله ها یک برنامه فرهنگی شهروندی است که با برخورداری از ظرفیت یک رویداد ملی توانسته است از سراسر کشور فرصت جاذبه گردشگری را فراهم کند. وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور فعالان مسجدی در جریان جشنواره باغ لاله‌های کرج گفت: رویداد ملی جشنواره لاله ها فرصت حضور جهادگونه بانوان مومن و عفیفه است.وی با بیان این مطلب که یکی از دغدغه های به حق نماینده ولی فقیه استان البرز توجه به امر حجاب و عفاف است، توضیح داد: نماینده ولی فقیه در استان البرز با توجه بخشی به اهمیت حجاب و عفاف به حضور پرشور و جهادگونه بانوان در این رویداد ملی اشاره کردند که متعاقب با این مهم، حضور پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد را در این عرصه شاهد بودیم. حجت الاسلام شکری تصریح کرد: بانوان مهمترین نقش را در بسترسازی و جریان سازی فرهنگ حجاب و عفاف دارند در این مسیر پیوست فرهنگی برنامه ها راه را هموار می کند.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: گل لاله نماد فرهنگ ایثار و شهادت است و جشنواره گل لاله ها در شهر کرج که شهر امیران و لشکریان 10 سیدالشهداء است یک فرصت فرهنگی اثرگذار است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود