16 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304224

با هر نماینده، جریان یا فرد اختلاف افکن مخالفیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



امام جمعه فردیس گفت: هیچ کاندیدایی منتسب به امام جمعه نیست. هر کسی را که مردم انتخاب کنند، ما بخواهیم یا نخواهیم، نماینده می شود. اما هر نماینده یا جریان یا کسی که بخواهد بر تنور اختلاف و افتراق بدمد، با او مخالفیم.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان، ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر و روز معلم و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین تاکید و اظهار کرد: وضعیت نامناسب عفاف و حجاب در جامعه امروز به دلیل عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.‌ در دولت قبل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۰ سال در کشوی میزها ماند و اجرا نشد.‌ معلمین باید افکار عمومی جامعه را بیدار و مصالح کشور را به آنها تفهیم کنند.
دور دوم انتخابات کم اهمیت تلقی نشود
وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به دور دوم انتخابات در البرز، خاطر نشان کرد: انتخابات سرنوشت ساز است و دور دوم نباید کم اهمیت تلقی شود. کلید دست مردم است که چه کسی را انتخاب کنند، باید هر کسی را که به لحاظ دینی، تعهد سیاسی، اخلاقی و تعهد ملی و به نفع منطقه و شهرستان است را شناسایی کنید و رای بدهید.حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هیچ کاندیدایی منتسب به امام جمعه نیست؛ گفت: خودتان باید تحقیق کنید. هر کسی را که انتخاب کنید، ما بخواهیم یا نخواهیم نماینده می شود. اما هر نماینده یا جریان یا کسی که بخواهد بر تنور اختلاف و افتراق بدمد، با او مخالفیم.
انتقاد کنید؛ ناجوانمردانه از ریشه نزنید
وی افزود: من مخالف انتقاد نیستم. برای انتقاد حرف بزنید. انتقاد موجب پیشرفت است. ما هم معصوم نیستیم و شاید در رفتار و کارهایمان ایراداتی داریم. اما برای اینکه انتقاد کنید، ریشه را نزنید و ناجوانمردی نکنید. مثل کلیپی که در مورد برخورد با کارگران منتسب به شهردار فردیس در فضای مجازی منتشر شد، درحالیکه به ایشان و فردیس ربطی نداشت و مربوط به ۷ سال پیش و شهردار یکی از شهرهای دیگر بود.خطیب جمعه فردیس تاکید کرد: شهرداری که به عنوان مدیر جهادی کشور معرفی شد، باید به او کمک شود. اعضای شورا، شهردار، مدیران دستگاه های اجرایی، طلاب، آحاد شهروندان محترم باید همه و همه دست به دست هم بدهیم. شهرستان فاطمی فردیس با اتحاد به پیشرفت می رسد. وی ادامه داد: دشمن با وعده صادق به درماندگی و احتضار رسیده است وامیدش به ایجاد اختلاف و اغتشاش است. حواستان باشد که با نقشه دشمن پیش نروید. ما فقط با وحدت و همبستگی می‌توانیم پیش برویم. دشمنان ما در میدان نظامی نتوانستند بر ما پیروز بشوند اما می دانند تنها راه غلیه بر نظام و انقلاب، از درون کشور و ایجاد اختلاف است.
آثار وعده صادق
نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عملیات وعده صادق دنیا را تکان داد؛ به آثار این عملیات اشاره کرد و گفت: تشدید مهاجرت معکوس از اسرائیل به سایر کشورها از آثار وعده صادق بود. مردم اسرائیل دیگر آنجا را امن نمی دانند. حکم بازداشت نتانیاهو و وزرایش توسط یک سازمان بین المللی در حال صدور است. وی اضافه کرد: اسرائیل می خواست غزه را بگیرد، درحالیکه غزه دنیا را گرفت. امروز سراسر دنیا و دانشگاه‌های دنیا از جمله فرانسه، امریکا، ژاپن و غیره از غزه حرف می‌زنند و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند. بیداری اسلامی و انسانی که بعد از وعده صادق شکل گرفت به زودی طومار رژیم صهیونیستی را در هم می پیچد. موضوع غزه هرگز از اذهان عمومی دنیا خارج نمی شود. حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب افشای دروغ های امریکا و هم پیمانانشان شد؛ گفت: آنها که شعارهای حقوق بشری، حمایت از زن، زندگی، آزادگی سر می دادند، معلوم شد از زن، * دفاع می کردند. پس زن، زندگی، آزادی، حقوق بشر و آزادی بیان کجا رفت؟ چرا با دانشجویانی که در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا، بدون شرارت، برای حمایت از غزه فقط شعار دادند، برخورد شد؟ امروز جلوی چشمان همه زنان را می‌کشند، دانشجویان و اساتید دانشگاه را دستگیر و زندانی می‌کنند. وی با اشاره به اینکه در دولت رئیسی اقتدار شیعه و مقاومت در دنیا روشن شد؛ افزود: در دولت برجامی و التماسی همه گزینه ها روی میز بود، در حالیکه در دولت آقای رئیسی، دولت گفتمان مقاومت، بحث ایستادگی مطرح است. بعد از وعده صادق، رژیم صهیونیستی و امریکا چنان تنبیه شدند که صدایشان در نمی آید.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود