20 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304479

ساخت زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس سرعت گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با اهتمام ویژه ای درصدد تسریع در تکمیل زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس برای بهره برداری مردم البرز بویژه زائراولی ها، هستیم.
مجتبی عبداللهی در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس که روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: شهرداری های استان باید طبق تعهدات خود در این راستا، وارد عمل شده و سهم خود را پرداخت کنند.وی ادامه داد: این امکان می تواند افراد بسیاری که آرزوی زیارت امام رضا(ع) را دارند، برآورده کند.
عبداللهی با اشاره به طرح رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی، در خصوص ایجاد بسترهای لازم برای زائراولی ها، گفت: این امکان می تواند شرایط را برای زیارت این افراد و اقشار مختلف استان همچون دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و... فراهم کند.وی افزود: می توان در مراحل بعدی برای تجهیز و حتی ساخت یک زائرسرای دیگر، از ظرفیت خیرین نیک اندیش استان، بهره برد.
استاندار البرز گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا محل اسکان و موکب های دائم زائران کربلای معلی در مرز مهران و همچنین تامین امکاناتی همچون سرویس های بهداشتی و دستگاه یخ ساز با کمک شهرداری ها، فراهم شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود