26 خرداد 1403
شماره خبر: 306352

حماسه شهدا چرخ محرکی در بطن جامعه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) گفت: یادواره شهدای روستای چاران که با نام و عطر شهید برگزار می شود، در واقع فرآیندی برای جامعه‌ای پویا و میدان محور است.
سید محمدرضا موسوی‌زاده در حاشیه‌ی برگزاری یادواره شهدای روستای چاران اظهار داشت: یاد شهید، یا تجلیل از خانواده‌ی شهدا نوعی تمرین برای پیدا کردن انسجام وحدت دینی و ملی ما می‌باشد.
وی عنوان کرد: در واقع این یادواره‌ها نوعی فرهنگ‌سازی در جامعه برای یک تمدن بزرگ‌تر است، قطعاً مجموعه‌ی امام محمد باقر(ع) که در پیرامون این یادواره‌ها و تلاش برای برگزاری این یادواره‌ها است، تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هدف این است که نام و عطر شهید و یادآوری حماسه‌ آنها چرخ محرکی در بطن جامعه باشد. فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) افزود: انسجامی که این یادواره ها ایجاد می‌کنند، ما را برای ولایت پذیری و گوش به فرمان بودن آماده می‌کنند و این چیزی است که دوام و در واقع موتور حرکتی جامعه‌ ایرانی است. وی ادامه داد: به طور کلی همان‌طور که حاج قاسم فرمودند، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، به واسطه‌ سردمداری محور مقاومت حرم است و اگر این حرم به هر نوعی مخدوش شود، حرم های دیگر نیز مخدوش می شوند.
وی در پایان تأکید کرد: برگزاری این یادواره‌ها یک فرآیند متقابل و یک فرآیند تداوم دار بین مردم و شهداست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود