ثبت بیش از ۳۶ هزار تماس در سامانه ۱۹۴ گاز البرز
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از پاسخگویی سامانه 194 به بیش از ۳۶ هزار تماس مردمی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
سید رضا غفاریان با اشاره به بهبود فرآیندهای عملیاتی و ارتقای سطح خدماترسانی، اظهار داشت: در بازه زمانی مورد بررسی، تعداد تماسهای ثبتشده در سامانه ۱۹۴ به ۳۶ هزار و ۷۰۸ مورد رسیده است که از این میان در ۱۲ هزار و ۷۴۵ مورد نیروهای امدادی شرکت در محل حادثه حاضر شده و اقدامات لازم را بهعمل آوردهاند.وی در ادامه با تشریح جزئیات اهم مأموریتهای انجامشده، افزود: از مجموع موارد اعزام، ۳۷۵۲ مورد مربوط به نشت گاز بوده که همچنان در صدر اولویتهای ایمنی شرکت قرار دارد. همچنین ۶۶۷۲ مورد قطع گاز، ۱۳۸۷ مورد کاهش فشار، ۸۱ مورد افزایش فشار، ۲۰۸ مورد برخورد با علمک و ۱۸ مورد برخورد با کنتور گزارش شده است.مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد مذکور، تعداد ۲۳ هزار و ۹۶۳ تماس نیز توسط اپراتورهای سامانه ۱۹۴ بهصورت تلفنی پاسخ داده شده و مشکلات مشترکین بدون نیاز به اعزام نیرو بهصورت غیرحضوری مرتفع گردیده است.غفاریان در پایان با اشاره به برنامه های آتی گفت: این شرکت با توسعه سامانه امداد هوشمند، گسترش پایگاههای امدادی و ارتقای زیرساختهای ارتباطی، در پی ارائه خدمات سریعتر، دقیقتر و ایمنتر به مردم است.