7 دی 1390
شماره خبر: 3351

17 پل مکانیزه در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

17 پل مکانیزه در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرج گفت: 17 پل مکانیزه عابر پیاده طی روزهای آینده در کرج نصب و راه‌اندازی می‌شود.
سید محمد جواد حسینی افزود: این تعداد پل عابر پیاده در 12 منطقه شهری کرج همچنین مسیرهای پرتردد این کلانشهر نصب می‌شود. وی با تاکید بر ورود بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مختلف شهری اظهار داشت: 17 پل مکانیزه عابر پیاده با مشارکت کامل بخش خصوصی احداث می‌شود. این مسئول افزود: هزینه‌های جاری مربوط به این پل‌ها همچنین حفظ و نگهداری از آنها توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.
حسینی بهره‌برداری از این پل‌های عابر را با هدف فراهم آوردن زمینه‌های رفاه شهروندی ذکر و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص پروژه‌های عمرانی کلانشهر کرج، شهروندان طی ماه‌های آینده شاهد تحول چشمگیری در چهره شهر هستند. مدیر حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرج با تاکید بر چگونگی بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده سطح شهر کرج، استفاده بهینه از این ساختارها را مهم ارزیابی کرد و افزود: پل‌های عابر پیاده در نظر گرفته شده برای مناطق شهر کرج طبق اقدامات کارشناسی شده و با لحاظ کردن جانمایی مناسب اجرایی می‌شود. حسینی با تاکید بر اجرای برنامه‌‌هایی مبنی بر توسعه پل‌ عابر پیاده مکانیزه در کرج گفت: هدف و اولویت اول شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج درباره احداث پل‌های عابر پیاده، ایجاد رفاه و تامین امنیت جانی شهروندان است که بروز بعضی مسائل از جمله کارشکنی‌های پیمانکاران این مهم را دچار مشکل می‌کند. وی رعایت استاندارهای موجود درباره مبلمان شهری را یادآور شد و افزود: احداث پل‌های عابر پیاده مکانیزه باید با توجه به استانداردهای موجود و با هدف ایجاد بسترهای رفاهی شهروندان اجرایی شود ضمن آنکه ایجاد این سازه‌های نباید منافاتی با استانداردهای تعریف شده مبلمان شهری داشته باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود