31 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7193

پل عابر پیاده غيرمکانیزه کارایی ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پل عابر پیاده غيرمکانیزه کارایی ندارد

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به استفاده اقشار مختلف از پل های عابر پیاده لازم است این مبلمان ترافیکی شهری حتما به صورت مکانیزه نصب شود.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان اینکه سرعت در نصب و احداث پل های عابر پیاده از دغدغه های اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج است، عنوان کرد: پل هاي مكانيزه عابر پياده باید بر اساس نيازسنجي در مناطق جانمایی و احداث مي شود. وی عنوان كرد: اين پل هاي مكانيزه توسط سرمايه گذار بخش خصوصي و بر اساس نيازسنجي و كار كارشناسي مربوطه در نقاط مختلف احداث می شوند. دادگو با بیان اینکه احداث پل هاي عابر پياده، كاهش ترافيك موجود در خيابانها ناشي از تردد شهروندان، تسهيل در عبور و مرور ایمن افراد از دیگر دغدغه هاي شوراي اسلامي شهر است، عنوان کرد: با تدبير و تمهيدات پيش بيني شده از سوي شوراي شهر، بسترهاي سرمايه گذاري در اين كلانشهر فراهم شده است. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تاسیس سازمان زیباسازی شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد: احداث پل های عابر پیاده با لحاظ کردن مسائل کارشناسی در دستور اجرا و ساخت قرار گیرد. دادگو عنوان کرد: جانمایی پل های عابر پیاده در سطح شهر باید بر اساس معیار هایی از جمله لحاظ کردن کاربری های مهم از جمله مدارس، دانشگاه، بیمارستان ها و اماکن پرتردد برنامه ریزی شود. وی از تصویب بودجه به منظور آغاز عملیات اجرایی احداث پلهای عابر پیاده کارشناسی شده در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر خبرداد و عنوان کرد: اجرای این پل های با لحاظ کردن معیارهای کارشناسی شده صورت می گیرد.
ایمنی و رفاه تردد شهروندی توجیه منطقی احداث پلهای عابر باشد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شورا وشهرداری موظف هستند برای ایمن سازی عبور و مرور شهروندان اقدام کنند، عنوان کرد: در این خصوص ایمنی و رفاه تردد شهروندی توجیه منطقی احداث پل های عابر باشد. دادگو با تاکید بر نصب و راه اندازی پل های عابر پیاده در کرج با محوریت چگونگی بهره برداری مردم عنوان کرد: امنیت و رفاه شهروندی باید نقطه هدف ساخت وایجاد این سازه های ترافیکی باشد. این مسئول حجم گسترده تبلغات محیطی بر روی پل های عابر پیاده را یادآور شد و عنوان کرد: متاسفانه برداشت برخی از پیمانکاران از اجرایی کردن قراردادهای شهرداری در این خصوص تحقق اهداف مالی است به طوریکه می توان اذعان داشت این قشر تبلیغات راجایگرین حفظ جان مردم کرده اند. رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: این درحالی است که تامین جانی شهروندان از مهم ترین اولویت های احداث پل های عابر پیاده است. دادگو تاکید کرد: پل عابر پیاده برای جانمایی و احداث باید اساس و مبنای منطقی و کارشناسی شده داشته باشد شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود